در حال بارگذاری ...

اجرای پایانی نمایش عروسکی «پسرهای میرزا قلی» در تماشاخانه چهارسو بهبهان

اجراهای نمایش عروسکی «پسرهای میرزا قلی» به کارگردانی مرجان پروانه پور روز چهارم تیرماه در تماشاخانه چهارسو بهبهان به پایان رسید.

به گزارش تئاتر خوزستان، نمایش عروسکی «پسرهای میرزا قلی» نوشته سعید تاجیک و کارگردانی مرجان پروانه‌پور که از تاریخ 17 الی 30 خرداد در تماشاخانه چهارسو به روی صحنه رفت و با توجه به استقبال تماشاگران به مدت پنج روز تمدید شد و عصر جمعه چهارم تیرماه به کار خود پایان داد.

در این نمایش عروسکی شایان درویش نیا، آرش نایبی، امیرمهدی فلاحت، کوثر بیرون‌رو، عسل گندمی، شکوفه اصل‌غلامی و مازیار شیرازی به عنوان عروسک گردان و بازیگر حضور داشتند.

نمایش عروسکی «پسرهای میرزا قلی» که تهیه‌کنندگی آن را آموزشگاه بازیگری چهارسو بهبهان برعهده داشت در تماشاخانه همین آموزشگاه به مدت 20 شب بر روی صحنه رفت.

در آئین پایانی نمایش در ابتدا علی حاجی زاده ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان در سخنانی ضمن تبریک به گروه اجرایی نمایش ، تلاش مرجان پروانه‌پور جهت اجرای این نمایش را ستود و همچنین از ساسان شکوریان مدیریت آموزشگاه و تماشاخانه چهارسو به جهت تولید این اثر نمایشی و فراهم نمودن فضاهای تمرین و اجرای عمومی جهت هنرمندان تئاتر بهبهان تشکر کرد.

در بخش بعدی مراسم، اسماعیل سخایی رئیس دفتر انجمن هنرهای نمایشی بهبهان از علی حاجی زاده ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان، محمد افروشه از بازیگران پیشکسوت تئاتر بهبهان، هادی شجاعی کارگردان با سابقه تئاتر کودک و نوجوان بهبهان، مرضیه شجاعی و اورانوس شرافت بازیگران با سابقه زن بهبهان دعوت کرد و لوح تقدیر بازیگران و عوامل نمایش را اهداء کردند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران