در حال بارگذاری ...

هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان انتخاب شدند

انتخابات هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان با حضور پر رنگ جامعه تئاتری استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش «سایت تئاتر خوزستان» انتخابات هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان با حضور ناصر چنانی معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جواد مستخدمی و محسن سراجی نمایندگان انجمن هنرهای نمایشی کشور و هیئت مدیره گروه‌های دارای پروانه فعالیت استان، چهارشنبه پانزدهم اردیبهشت‌ماه در محل تالار آفتاب اهواز برگزار شد.

در ابتدای جلسه ناصر چنانی با حضور بر روی صحنه و ضمن خیرمقدم به هنرمندان اعلام کرد: استان خوزستان با دارا بودن 49 گروه ثبت شده بالاترین آمار ثبت گروه در کشور را دارا می‌باشد. همچنین در این دوره با اعلام فراخوان از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیست و یک نفر از اعضای مرکزی تئاتر استان خوزستان به عنوان کاندیدا اعلام آمادگی کردند که با تشکیل شورای هماهنگی انتخابات در اداره کل ارشاد صلاحیت این افراد تایید گردید.

ایشان همچنین افزود: در این دوره 296 نفر از اعضای هیئت مدیره گروه‌های استان حق رای دارند که از این میان 153 نفر در انتخابات شرکت کرده‌اند و حق رای دارند.

در ادامه هیئت مدیره گروه‌ها رای خود را به صندوق آرا انداختند، و سپس هیئتی متشکل از جواد مستخدمی و محسن سراجی نمایندگان انجمن هنرهای کشور، افشین القاسی نماینده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و ناصر چنانی معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان کار شمارش آرا آغاز گردید.

در پایان رای گیری محمد یاقوت‌پور از گروه نمایشی «آفتاب خوزستان» اندیمشک با 86 رای، عبدالمحمد نعناکار از گروه نمایشی «هدی» دزفول با 62 رای، ساسان شکوریان از گروه نمایشی «ناب» بهبهان با 57 رای، حمید سالاروند از گروه نمایشی «پارسیان» اهواز با 46 رای و مهرداد بهراد از گروه نمایشی «تب» اهواز با اخذ 45 رای به عنوان اعضای هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان انتخاب شدند.

طبق آئین نامه انتخابات انجمن هنرهای نمایشی، پنج نفر به‌ عنوان هیات رئیسه انتخاب شدند که باید از میان خود، یک نفر را به‌عنوان رئیس انجمن هنرهای نمایشی به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان معرفی کنند تا به تائید این مقام مسوول برسد.

انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان با اقبال خوب جامعه تئاتری استان خوزستان برگزار شد و این نوید بسیار خوبی برای تئاتر استان به شمار می رود که اعضای خانواده تئاتر استان نسبت به رویدادهای مهم استان احساس مسئولیت می کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران