در حال بارگذاری ...

نمایش «شیطون بلا» ویژه کودکان در بهبهان روی صحنه است

نمایش «شیطون بلا» ویژه کودکان به کارگردانی مهرداد آراسته تا 13 اردیبهشت 95 در تالار ارشاد بهبهان به روی صحنه است.

به گزارش تئاتر خوزستان این نمایش به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی مهرداد آراسته از تاریخ 15 فروردین اجرای خود را آغاز نموده و تا 13 اردیبهشت ماه بر روی صحنه خواهد بود. 

مهرداد آراسته کارگردان این نمایش در گفت و گو با تئاتر خوزستان اعلام کرد: نمایش شاد و موزیکال «شیطون بلا» ویژه گروه سنی الف و ب به دو صورت نظم و نثر نوشته شده و هر شب ساعت 21 در تالار ارشاد بهبهان به روی صحنه است.

ایشان همچنین افزود: تاکنون حدود سه هزار نفر از این نمایش دیدن کرده اند که  تا کنون با استقبال خوب مخاطبین همراه بوده است.

کارگردان نمایش «شیطون بلا» ادامه داد: نمایش شیطون بلا داستان جوجه ای است که خواب بدی می بیند و بر اساس آن خواب تصمیم می گیرد از روستای خود فرار کرده و به شهر سفر کند. در طی این سفر در دام روباه گرفتار می آید و پدر و مادر جوجه بعد از اطلاع از این اتفاق با همکاری هم جوجه را از چنگ روباه آزاد می کنند.  

یاسین پارسامنش، مارال هاشمی، سیاوش کارآزما و مریم پیرزاده در نمایش «شیطون بلا» ایفای نقش می‌کنند. 

عوامل اجرایی نمایش «شیطون بلا» عبارتند از: مریم یزدانی‌پور منشی صحنه، عبداله تجلی، عارف تجلی و علیرضا صلاحی موسیقی، رضا شهمراد مدیرصحنه، نرگس هاشمی، مارال هاشمی، سیاوش کارآزما، علی خندانی و رضا شهمراد دکور، یاسین پارسامنش طراح لباس، مرضیه صائب دوخت لباس، میلاد شجاعی نور، مریم یزدانی پور صدا، علی خندانی هماهنگی اجرا.

این نمایش با همکاری دفتر انجمن هنرهای نمایشی بهبهان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان آماده اجرا شده است. 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران