در حال بارگذاری ...

نمایش پرفورمنس «گاو بازی» در آبادان به صحنه رفت

نمایش پرفورمنس «گاوبازی» به طراحی و کارگردانی مهدی پرویش در سالن ثامن الائمه آبادان بر روی صحنه است.

به گزارش تئاتر خوزستان، نمایش پرفورمنس «گاوبازی» از 26 بهمن تا 15 اسفند 94 هر شب در دو سانس ساعت 19 و  20 در سالن ثامن الائمه آبادان روی صحنه است.

ناهید مکوندی، میثاق لطفی، مهسا صیفی، فاطمه ابراهیمی، فردوس بیداری، آیدا کاظمی، احسان فروزش، نیلوفر جهرمی زاده، ساقی قنبری، الهه سلطانی، بهاره بهمنی، امین حیدری، شبنم خراسانی، محمد بنایی، محمد وزیری، محمدعلی غلامی، رزیتا میزایی و رعنا دیداری در نمایش «گاوبازی» به عنوان بازیگر حضور دارند.

این نمایش پرفورمنس که موضوعی اجتماعی دارد به مدت 50 دقیقه در سه اپیزود و در سه پلاتو مختلف که توسط گروه نمایشی باران بر روی پشت بام تالار ثامن الائمه آبادان احداث شده اجرا می شود.

مهدی پرویش طراح و کارگردان پرفورمنس «گاوبازی» گفت: این نمایش ششمین پرفورمنسی است که گروه نمایشی باران در سال جاری به روی صحنه برده است و این بار معضلاتی که از چشم هیچکس پوشیده نیست دردی شد تا به اجرای جدید پرفورمنس «گاوبازی» برسیم.

این کارگردان تئاتر آبادان افزود: این نوع پرفورمنس خاص تماشاگرانی ست که صاحب تفکر و اندیشه باشند و زمان بگذارند برای درک و فهم معانی و نشانه های درون نمایش و انتقال آنها برای راهکار و گریز از این معضلات و به چالش کشیدن ناهنجاریهای موجود.

عوامل اجرایی این نمایش عبارتند از: امیر محمدیان (لباس)، دانیال عبدالهی (دکور)، امین علیپور (مدیر صحنه) و رضا پورمحمدی (موسیقی).

پرفورمنس های قبلی گروه نمایشی باران عبارتند از: اسید، از خاک تا افلاک، بچه ماهی، ماهی های آزاد، با من فریاد بزن.

نمایش پرفورمنس «گاوبازی» کاری از گروه نمایشی باران و انجمن هنرهای نمایشی آبادان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان می باشد. 




نظرات کاربران