در حال بارگذاری ...

«گرای صفر درجه، نیم درجه به سمت خدا» بر روی صحنه گیت بوستان اهواز

نمایش «گرای صفر درجه، نیم درجه به سمت خدا» به نویسندگی و کارگردانی سید منصور ناصری در سالن آمفی تئاتر گیت بوستان اهواز به صحنه است.

به گزارش تئاتر خوزستان، این نمایش از 24 تا 28 بهمن 94 ساعت 19 به مدت پنج شب در سالن آمفی تئاتر گیت بوستان اهواز بر روی صحنه است.

حسن سلیمی‌فر، مینا پیریان، پیمان طالبی‌نیا، مهدی صفی‌آبادی، عزیز زنگنه، عباس پارسا، اکرم شهنی، عاطفه کاووسی، سجاد سجاد‌منش، سارینا و مهرانا ناصری بازیگران این نمایش هستند.

همچنین بهنود منجزی، کیوان مکوندی، مرتضی سنان‌زاده و پویان صادق‌زاده به عنوان بازی‌ساز در نمایش "گرای صفر درجه، نیم درجه به سمت خدا" حضور دارند.

نمایش "گرای صفر درجه، نیم درجه به سمت خدا" نمایشی معناگرا است که با دیدی طنز موضوع مرگ را به چالش کشیده است. مرگی که دیگر هولناک نیست. فضای پس از مرگ دستمایه این نمایش شده است و به مقوله انتظار در عالم برزخ ـ عالمی که به لحاظ ساختار فاقد زمان و مکان است ـ می‌پردازد.

عوامل اجرایی این نمایش عبارتند از: مهدی صفی‌آبادی دستیار کارگردان، سید منصور ناصری و مهدی صفی‌آبادی طراح صحنه لباس و نور، مرتضی عیسوند طراح پوستر و بروشور، فرانک فخاری منشی صحنه، جواد ناصری مدیر صحنه، دانیال ناصری طراح نور، میلاد شادبخت صداگذار، رعنا سلیمانی و سعیده لیموچی و مریم احمدی دستیاران صحنه، وحید فقیهی صدا پیشه، مسعود دهقان مدیر سالن و مسول هماهنگی، رضا کیانی دراماتورژ، ژاله نعیمی هماهنگی تولید، سامان صمیمی ساخت موسیقی، بابک سلیمی نوازنده ضرب، اسماعیل قربانی نوازنده کیبورد، حسین کریمی ضبط صدا، حیدر بیت‌سیاح مسؤول نور و صوت، داریوش محمدی عکاس، محسن نوروزی جلوه‌های ویژه و محمود معماری ساخت لباس.

نمایش «گرای صفر درجه، نیم درجه به سمت خدا» کاری از گروه تئاتر شهر اهواز به سفارش سازمان آب و برق خوزستان می باشد که پس از دو ماه تمرین، آماده اجرا شده و به مدت پنج شب در سالن آمفی تئاتر گیت بوستان اهواز به روی صحنه خواهد بود.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان خوزستانی حاضر در بخش مسابقه تئاتر ایران

مجید اقبالی: ژانر دفاع مقدس، محدود به تیر و تفنگ نیست
گفت‌وگو با کارگردان خوزستانی حاضر در بخش مسابقه تئاتر ایران

مجید اقبالی: ژانر دفاع مقدس، محدود به تیر و تفنگ نیست

کارگردان نمایش «بدریه» می‌گوید کار در ژانر دفاع مقدس به استفاده از سلاح و توپ و تانک وابسته نیست؛ بلکه مهم زاویه دید و شیوه اجرایی درست است که به جذب مخاطب منجر می‌شود.

|

نظرات کاربران