در حال بارگذاری ...

پرونده 48 گروه نمایشی از استان خوزستان برای صدور پروانه فعالیت به تهران ارسال شده است

پرونده 48 گروه نمایشی از سراسر استان خوزستان جهت صدور پروانه فعالیت به دفتر ثبت گروه‌های نمایشی مرکز هنرهای نمایشی کشور ارسال شده است.

آرش سهرابی کارشناس تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در گفت وگو با تئاتر خوزستان اعلام کرد: تاکنون و در سه مرحله 48 پرونده گروه‌های نمایشی پس از بررسی‌های لازم و تایید نهایی توسط شورای بررسی پرونده گروه‌های نمایشی استان خوزستان به دفتر ثبت گروه‌های نمایشی کشور ارسال شده است.

وی گفت: از این تعداد پرونده ارسالی یازده عدد آن مربوط به ثبت‌نام مرحله نخست و 37 پرونده آن مربوط به ثبت‌نام دوره جدید گروه‌های نمایشی در تابستان و پاییز امسال بوده که شهرستان‌های: اهواز، آبادان،شوش،دزفول و سوسنگرد بیشترین گروه نمایشی ثبت‌ شده را دارا می‌باشند.

آرش سهرابی افزود: در این مرحله پرونده‌های استان خوزستان توسط کارشناسان هماهنگی تئاتر استان‌های مرکز هنرهای نمایشی و دفتر ثبت گروه‌های نمایشی بررسی شده و سپس پروانه فعالیت آنها صادر خواهد شد.

ایشان افزود: امیدورایم بعد از دریافت پروانه فعالیت این گروه‌های نمایشی بتوانیم انتخابات انجمن هنرهای نمایشی شهرستان‌های استان را برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد طبق آیین‌نامه جدید انتخابات هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی کشور، فقط اعضای اصلی گروه‌های ثبت شده حق شرکت در انتخابات را دارند.




نظرات کاربران