در حال بارگذاری ...
هم زمان با سفر رئیس جمهور انجام شد

بازدید محمود سالاری از پلاتوهای نیمه کاره و خانه هنرمندان اهواز

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از مجموعه خانه هنرمندان، تالار آفتاب و پلاتوهای نیمه کاره اهواز بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان، محمود سالاری معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز جمعه 8 اردیبهشت ماه 1402 و پس از نشست با اهالی هنر خوزستان به همراه حجت الاسلام رضا کلاه کج مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، سیدامین سپهریان معاون هنری اداره کل و جمعی از هنرمندان تئاتر اهواز از مجموعه خانه هنرمندان، تالار آفتاب و پلاتوها نیمه کاره اهواز بازدید کرد.

محمود سالاری معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ابتدا از مجموعه خانه هنرمندان اهواز که عملیات ساختمانی آن به اتمام رسیده است بازدید کرد.

خانه هنرمندان اهواز با 6000 متر زیربنا در مجاور تالار آفتاب اهواز قرار دارد و پلاتوی نمایش، سالن فیلم، دفاتر انجمن های هنری و ... از جمله امکانات این ساختمان است که پیشرفت آن 100 درصد است و مشکل برق این مجموعه یکی از مشکلات اصلی آن بود که در این سفر و با رایزنی های انجام گرفته مشکل برق آن مرتفع شد.

در ادامه این بازدید محمود سالاری و هیئت همراه با همراهی سیدصادق فاضلی پیشکسوت تئاتر خوزستان و حمیدرضا سالاروند عضو هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی خوزستان و رئیس انجمن هنرهای نمایشی اهواز و علی بنائیان عضو هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی خوزستان از مجموعه پلاتوهای نمایشی نیمه کاره تالار آفتاب اهواز بازدید کرد.

دراین بازدید معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از نزدیک با پیشرفت فیزیکی این پلاتوهای نمایشی و همچنین مشکلات پیش آمده بر سر راه این پروژه آشنا شد.

محمود سالاری معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم زمان به هفتمین سفر رئیس جمهور به استان خوزستان به مدت سه روز در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مستقر بود و از نزدیک با مشکلات هنر و هنرمندان استان خوزستان آشنا شد.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران