در حال بارگذاری ...
با استقبال هنرجویان برگزار شد؛

برگزاری کارگاه تخصصی آموزش بازیگری در آموزشگاه چهارسو بهبهان

کارگاه تخصصی اموزش بازیگری با عنوان «پرورش صدا و شناخت ریتم برای بازیگر» توسط آموزشگاه هنرهای نمایشی چهارسو در شهرستان بهبهان برگزار شد.

به گزارش تئاتر خوزستان کارگاه تخصصی آموزش بازیگری با عنوان «پرورش صدا و شناخت ریتم برای بازیگر» زیر نظر عنایت اله خادم بشیری بازیگر و آهنگساز تئاتر در فروردین ماه 1402 در اموزشگاه هنرهای نمایشی چهارسو شهرستان بهبهان برگزار شد.

این کارگاه آموزشی با استقبال خوب هنرمندان و هنرجویان تئاتر بهبهان طی روزهای 16 و 17 فروردین ماه 1402 برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی مباحث مختلفی برای پرورش صدای بازیگر و اصول و مبانی شناخت ریتم برای بازیگر توسط استاد عنایت اله خادم بشیری به هنرجویان آموزش داده شد.

در پایان این کارگاه آموزشی دو روزه با حضور ساسان شکوریان نائب رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان و مدیر آموزشگاه هنرهای نمایشی چهارسو و عنایت اله خادم بشیری مدرس کارگاه، گواهینامه پایان دوره آموزشی کارگاه تخصصی آموزش بازیگری به شرکت کنندگان اهداء شد.

این کارگاه آموزشی توسط آموزشگاه هنرهای نمایشی چهارسو، موسسه هنری جام هنر چهارسو، دفتر انجمن هنرهای نمایشی بهبهان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان برگزار شد.

گفتنی است آموزشگاه هنرهای نمایشی چهارسو با بیش از ده سال سابقه فعالیت رسمی، همواره کارگاه های آموزشی مختلفی را در حوزه هنرهای نمایشی برگزار کرده است و پیش از این نیز به عنوان آموزشگاه برتر کشور مورد تقدیر معاونت هنری و زارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل هنرهای نمایشی کشور قرار گرفته است.




مطالب مرتبط

ساسان شکوریان، کارگردان خوزستانی:

متولیان تئاتر کشور، نسل جدید را به سمت نمایش ایرانی هدایت کنند
ساسان شکوریان، کارگردان خوزستانی:

متولیان تئاتر کشور، نسل جدید را به سمت نمایش ایرانی هدایت کنند

ساسان شکوریان، کارگردان راه‌یافته به جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی گفت در گوشه‌گوشه مناطق مختلف کشورمان ظرفیت‌های نمایشی بسیاری است و امیدواریم متولیان تئاتر کشور نسل جدید را به سمت نمایش ایرانی هدایت کنند.

|

نظرات کاربران