در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر ترنج

اجرای نمایش خیابانی «شادپیمایی حاجی فیروز و عمو نوروز» در شوشتر

اجرای نمایش خیابانی « شادپیمایی حاجی فیروز عمونوروز» توسط گروه تئاتر ترنج در آستانه سال نو در شوشتر آغاز شد.

به گزارش تئاتر خوزستان اجرای نمایش خیابانی «شادپیمایی حاجی فیروز عمو نوروز» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی مهدی محجوب کاری از گروه تئاتر ترنج از 20 اسفندماه 1401 تا 5 فروردین 1402 در سطح معابر و بازار قدیم شهرستان شوشتر آغاز شد.

در این نمایش کامیار بیداربخت، ابوالفضل اسدی نژاد و طاها سخایی به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

سایر عوامل نمایش خیابانی شادپیمایی حاجی فیروز عمو نوروز» عبارتند از: مائده دیدارزاده (دستیار کارگردان)، یگانه رشید و شیوا فولادی (طراحان لباس) و محمدجواد هرادر (گریم).

گروه تئاتر ترنج از گروه های فعال تئاتر استان خوزستان و شهرستان شوشتر است که پیش از این و از 26 تا 30 آذرماه 1401 در آستانه شب یلدا نمایش «قصه ننه سرما» را به نویسندگی و کارگردانی مهدی محجوب و بازی زینب زمانی نیا، شیوا فولادی، مائده دیدارزاده، آنیتا جباری و ابوالفضل اسدی نژاد به مدت پنج شب در تالار فرهنگ شهرستان شوشتر به روی صحنه برده بود.

نمایش خیابانی «حاجی فیروز عمو نوروز» توسط گروه تئاتر ترنج، دفتر انجمن هنرهای نمایشی شوشتر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر تولید و اجرا خواهد شد.




مطالب مرتبط

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان لازمه اثرگذاری جریان‌های فرهنگی را پیوست رسانه‌ای آن جریان عنوان کرد و گفت: این موضوع موجب می‌شود علاوه بر اینکه آن جریان به مردم شناسانده و معرفی شود از تاثیرگذاری بیشتری نیز برخوردار باشد.

|

نظرات کاربران