در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر هلیا

اجرای نمایش «گروفالو» در سینما بهمن اهواز

کودکان و خانواده‌های اهوازی تا ۲۶ اسفند فرصت دارند به تماشای نمایش شاد کودکانه «گروفالو» که در سینما بهمن این شهر به صحنه رفته است، بنشینند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان، نمایش شاد کودکانه «گروفالو»، به نویسندگی بهرام جلالی‌پور و طراحی و کارگردانی آرش شریف‌زاده، کاری از گروه تئاتر هلیا، از 16 اسفندماه 1401، در سالن سینما بهمن اهواز واقع در خیابان سی متری به صحنه رفته است. این نمایش تا 26 اسفند، هر شب ساعت 19 اجرا خواهد داشت.

در این نمایش که براساس داستانی از جولیادونالدسون اجرا شده است، امین‌رضا ملک‌محمودی، امیرافسر شیبانی، شروین حاجی‌آقاجانی، نگین تقوی‌راد و نگار تقوی‌‌راد به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «پدر و مادر بچه موش که از دست تنبلی او خسته شده‌اند، برای پیداکردن گردو او را به جنگل می‌فرستند. در راه، پدربزرگ به کمک بچه موش می‌آید و او با کمک تخیل خود بر حیوانات جنگل پیروز می‌شود اما در ادامه راه اتفاق بسیار عجیبی می‌افتد».

سایر عوامل نمایش کودکانه «گروفالو» عبارتند از فرید نوایی (آهنگساز)، مهدی فرشیدی سپهر (شاعر)، ریحانه مطهری (طراح صحنه و لباس) و علیرضا ملک محمودی (دستیار کارگردان).

نمایش شاد و کودکانه «گروفالو» برنده ١٨ جایزه از جشنواره‌های تئاتر کودک داخلی و خارجی و اثر منتخب جشنواره بین‌المللی تونس است که پیش از این، اجراهای موفقی را در تهران داشته و هم اکنون ویژه کودکان و خانواده‌های اهوازی به صحنه رفته است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران