در حال بارگذاری ...
رئیس انجمن هنرهای نمایشی دزفول:

شکوفایی تئاتر دزفول در زمستان ۱۴۰۱

سروش مداح رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان دزفول از فعالیت های نمایشی این شهرستان در زمستان سال جاری گفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان، سروش مداح رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان دزفول گفت: شهرستان دزفول یکی از با شکوه ترین روزها را در زمستان امسال می گذراند. هنرمندان تئاتری این شهرستان با اتحاد و تلاش بدون هیچ کمک مالی از هیچ ارگانی توانستند آثار نمایشی در حوزه تئاتر کودک و نوجوان، دفاع مقدس و طنز اجتماعی به روی صحنه ببرند.

سروش مداح افزود: نمایش « هفت در مهربونی» به نویسندگی مهدی درویش و کارگردانی امیر خردمند، نمایش «پالتو خیس» به نویسندگی سید صادق فاضلی  و کارگردانی آرش کرم الهی، نمایش خیابانی «غول فیپالو» به نویسندگی راضیه مقدمی نیا و کارگردانی سمیه مقدمی نیا  و نمایش «دس دسا علیرضا ۳ » به نویسندگی وکارگردانی نادرشریفی و محسن مستکین از جمله آٍاری هستند که در زمان امسال در حال اجرا در سراسر شهرستان دزفول هستند.

مداح ادامه داد: این نمایش ها برای رده سنی کودک و نوجوان، جوان و بزرگسال برای عموم مردم تولید و به روی صحنه رفته اند و با استقبال بسیار خوبی مواجه شده اند.

رییس انجمن هنرهای نمایشی دزفول در مورد برنامه های آینده انجمن گفت: با یاری خداوند برگزاری کلاس های آموزشی و البته از همه مهمتر برگزاری پانزدهمین جشنواره ملی کودک و نوجوان شهرستان دزفول در جال برنامه ریزی و پیگیری است.

وی در پایان افزود: از زحمات علیرضا چرخابی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول و کارکنان اداره، هیئت محترم شورای نظارت بر متون نمایشی، محمدحسین دهقان برنجی معاون انجمن هنرهای نمایشی دزفول، حاج غلامعلی سخاوتی راد پژوهشگر، محمدرضا خردمند روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی دزفول، سمیه مقدمی نیا خبرنگار درگاه تئاتر خوزستان و تمامی هنرمندانی که برای شکوفایی تئاتر شهرستان دزفول تلاش می کنند تشکر می نمایم.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران