در حال بارگذاری ...
با اعلام آرای هیئت داوران چهل‌ و یکمین دوره

درخشش تئاتر خوزستان در چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر

مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر شامگاه سه شنبه ۱۱ بهمن ماه برگزار شد و هنرمندان تئاتر خوزستان درخشش چشمگیری در این دوره از جشنواره داشتند.

به گزارش تئاتر خوزستان مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر شامگاه سه شنبه 11 بهمن ماه 1401 در تالار وحدت برگزار شد و پس از اعلام کاندیداها در بخش های مختلف، برگزیدگان سه بخش جشنواره با آرای هیئت داوران اعلام شدند و هنرمندان تئاتر خوزستان بجز دو بخش در همه بخش های مسابقه اصلی جشنواره کاندیدا شده و حائز رتبه های برتر شدند .

طبق اعلام هیئت داوران بخش مسابقه تئاتر صحنه ای، هنرمندان تئاتر خوزستان که با نمایش «آگنیتاژ» به نویسندگی رسول حق جو و کارگردانی حسین کارگر در این بخش حضور داشتند موفق به کسب جوایز زیر شدند:

طراحی بروشور

در این بخش با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از محمد حبیبی، طراح بروشور نمایش «آگنیتاژ» تقدیر شد. هیئت‌ داوران در بخش طراحی بروشور برگزیده‌ای نداشت.

طراحی صحنه

برگزیده: مصطفی حیات با دریافت دیپلم افتخار و جایزه نقدی برای طراحی صحنه نمایش «آگنیتاژ» به‌عنوان برگزیده این بخش معرفی شد.

نمایشنامه‌نویسی

رتبه اول، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به رسول حق‌جو نویسنده نمایشنامه «آگنیتاژ» اهدا شد.

بازیگری مرد

 رتبه دوم بازیگری، لوح تقدیر و جایزه نقدی به عبدالرضا نصاری بازیگر نمایش «آگنیتاژ» تعلق گرفت.

بازیگری زن

رتبه دوم بازیگری با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مژده خیاط بازیگر نمایش «آگنیتاژ» تعلق گرفت.

کارگردانی

 رتبه دوم، لوح تقدیر و جایزه نقدی به حسین کارگر به کارگردانی نمایش «آگنیتاژ» اهدا شد.

همچنین در بخش تئاتر خیابانی چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نمایش خیابانی آیینی «بهیگ هارونک» به نویسندگی و کارگردانی علی قاضی از مسجدسلیمان شرکت و موفق به کسب جایزه زیر شد:

نمایش‌های آیینی

گروه نمایشی «بهیگ هارونک» به کارگردانی علی قاضی از مسجدسلیمان مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش تئاتر خوزستان پیش از این نیز نمایش رادیویی «پرواز پرندگان مهاجر در صبح روز آخر» از خوزستان در بخش رادیو تئاتر چهل و یکمین جشنواره بین المللی  تئاتر فجر حائز پنج کاندیدا در بخش های نویسندگی (رسول حق جو)، کارگردانی (امجد جلالی)، امید خسروی (تهیه کنندگی)، امیر قدسی (صدا برداری) و امجد جلالی و محمد طاهری (بازیگری مرد)

شده بودند که از میان کاندیدا در دو بخش بازیگری مرد تندیس و دیپلم افتخار بازیگری مرد به محمد طاهری و امجد جلالی و در بخش کارگردانی لوح تقدیر کار گردانی به امجد جلالی رسیده بود.




مطالب مرتبط

همزمان با جشن باشکوه 22 بهمن و با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی کنار مرزنشینان غیور ایران

درخشش نماینده تئاتر بندرماهشهر در جشنواره تئاتر مرزداران
همزمان با جشن باشکوه 22 بهمن و با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی کنار مرزنشینان غیور ایران

درخشش نماینده تئاتر بندرماهشهر در جشنواره تئاتر مرزداران

نمایش صحنه ای «جا مانده» از بندرماهشهر استان خوزستان موفق به کسب 9 عنوان برتر دومین جشنواره تئاتر مرزداران در بیله سوار اردبیل شد.

|

نظرات کاربران