در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر جوانه

اجرای نمایش «آب و جوانه» در تالار آفتاب اهواز

نمایش «آب و جوانه» توسط گروه تئاتر جوانه در تالار آفتاب اهواز به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر خوزستان نمایش «آب و جوانه» به طراحی و کارگردانی مسعود دهقان زاده کاری از گروه تئاتر جوانه با  محوریت آب و محیط زیست از ۷ تا 17 دی ماه ۱۴۰۱ ساعت 18 در تالار آفتاب اهواز به روی صحنه رفت.

در این نمایش محمود دارابی مفرد، راضیه مدحگرزاده، عسل ابراهیم زاده، هانیه احمدی پورمقدم و علی افروغ به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

مسعود دهقان زاده طراح و کارگردان نمایش «آب و جوانه» گفت :  نمایش شاد و آموزنده «آب و جوانه» با محوریت آب و محیط زیست مخصوص کودکان و نوجوان و خانواده ها است که به مدت ده شب در تالار آفتاب واقع در اهواز، بلوار لشکر، جنب پارک شهید سبحانی به روی صحنه است.

دهقان زاده افزود: علاقمندان برای خرید بلیط می توانند از سایت یوبلیت به آدرس ubelit.com و گیشه تالار آفتاب اهواز اقدام نمایند.

سایر عوامل نمایش «آب و جوانه» عبارتدن از: شبنم شریفات (نور و صدا)، مسعود دهقان زاده (دکور)، پدرام صفری (طراح پوستر)، راضیه مدحگرزاده (طراحی لباس)، نخلستانی (طراح نور)، کسرا افروغ (نوازنده تنبک و کاخون) و استودیو صدای آشنا (صدا برداری و نور پردازی).

شایان ذکر است گروه تئاتر جوانه به سرپرستی منوچهر بهارلویی در سال ۱۴۰۱ چهار نمایش «بزبز قندی» به کارگردانی ایوب ازاد اندیش، نمایش «اشک ستاره» به نویسندگی وکارگران منوچهر بهارلویی، نمایش «آب و جوانه» به کارگردانی مسعود دهقان زاده و نمایش «روباه و خروس» به نویسندگی وکارگردانی ایوب آزاد اندیش را به روی صحنه برده است.

نمایش «آب و جوانه» توسط گروه تئاتر جوانه، انجمن هنرهای نمایشی اهواز و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تولید و به روی صحنه رفته است. 




مطالب مرتبط

با آیینه‌ای در برابرش منوچهر بهارلویی ...

با آیینه‌ای در برابرش منوچهر بهارلویی ...

سیدصادق فاضلی: چمچیر نه منوچهر، شمشیر. چون شمشیرم شکست نه چون چمچیرم چکست ...! اینقدر نخند سر تمرین ... آیینه‌ای مقابلم گذاشتم و به جای خودم تو رو تو آینه می‌بینم، چقدر تیک داره گردنت، ...

|

نظرات کاربران