در حال بارگذاری ...

سی و چهارمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

در آیین اختتامیه سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان خوزستان هیأت داوران، برگزیدگان این دوره از جشنواره را در بخش های مختلف معرفی کردند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان، در آیین اختتامیه سی و چهارمین جشنواره تئاتر خوزستان که سه‌شنبه شب 15 آذرماه 1401 در تالار آفتاب اهواز برگزار شد هیئت‌داوران جشنواره متشکل از محسن سلیمانی فارسانی، مریم سادات‌معلایی و فرهاد ارشاد از بین دوازده نمایش‌های راه‌یافته به این دوره از جشنواره در بخش‌های مختلف آراء خود را اعلام کردند.

هیئت‌داوران در بخش طراحی بروشور، لوح تقدیر خود را به بهار قنوات امانی طراح بروشور نمایش «پشت چراغ تو قرمز شدم» از بهبهان اهداء کرد و جایزه این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی را به بهنام غلامی طرح بروشور نمایش «آگنیتاژ» از ماهشر اهدا کرد.

هیئت‌داوران در بخش طراحی نور، لوح تقدیر و جایزه نقدی را به صادق خزایی پور برای نمایش «آقا لیلا» از بندر امام خمینی (ره) اهدا کرد.

 لوح تقدیر در بخش طراحی لباس به نمایش «کوسه سیاه کوچولو» از اهواز تعلق گرفت و برگزیده هیئت‌داوران در بخش طراحی لباس شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی به هاشم مهری برای طراحی لباس نمایش «ساطور دار» از شوشتر اهدا شد.

هیئت انتخاب با 2 تقدیر و یک برگزیده در بخش موسیقی لوح تقدیر و جایزه نقدی را به ایمان سلیح برای طراحی موسیقی نمایش «هم‌نفس با گرگ» از اهواز و رایان نجاتیان برای آهنگسازی نمایش «زخم در گرده» از شوش اهدا کرد و برگزیده دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی در بخش موسیقی به فرزاد رمضانی و میلاد بهاروندی برای آهنگسازی نمایش «بدریه» از شهرستان شوشتر اهدا شد.

در بخش طراحی صحنه بر اساس نظر هیئت‌داوران با سه انتخاب به ترتیب رتبه سوم حسین قنوات امانی برای نمایش «پشت چراغ تو قرمز شدم» از بهبهان و رتبه دوم بهرام آریانفر برای نمایش «زخم در گرده» از شهرستان شوش با اعطای لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیر شد. همچنین با احراز رتبه اول طراحی صحنه در نمایش «آگنیتاژ» از مصطفی حیات شهرستان ماهشهر با اعطای دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و جایزه نقدی تقدیر شد.

در بخش بازیگری نوجوان آناهیتا محاسنی، بهار قنوات امانی و باربد شجاعی در نمایش «پشت چراغ تو قرمز شدم» از بهبهان و آرام آقایی بازیگر نمایش «دارم تمام میشم» از رامهرمز و عرفان احمدی و هانیه احمدی برای نمایش «کوسه سیاه کوچولو» از اهواز با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیر شدند.

در بخش تقدیر بازیگری زن هیئت‌داوران از بازیگران فاطمه یزدانی در نمایش «آقا لیلا» از بندر امام خمینی و صفا شهرانی برای بازی در نمایش «بدریه» از شوشتر تقدیر کرد و در بخش بازیگری زن رتبه سوم شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی مشترکاً به مرجان کلانتر برای بازی در نمایش «سمفونی آواز شوم روی بوم سید عباس» از اهواز و فاطمه سلیمانی برای بازی در نمایش «کوسه سیاه کوچولو» از اهواز تعلق گرفت. رتبه دوم این بخش نیز مشترکاً به مژده خیاط سلیقه برای نمایش «آگنیتاژ» از ماهشهر و لاله جعفری برای نمایش «پشت چراغ توقرمز شدم» از بهبهان اهداشد. همچنین رتبه اول هیئت‌داوران در بخش بازیگری زن شامل دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به نرگس افراسیابی برای نمایش «ساطور دار» از شوشتر اهدا شد .

در بخش بازیگری مرد این دوره از جشنواره در بخش تقدیر هیئت‌داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی را به حسین گلچین زاده برای نمایش «رستگاری قبل از صبح روز یکشنبه» از اهواز اهدا کرد. لوح تقدیر و جایزه نقدی رتبه سوم بازیگری مرد مشترکاً به علیرضا مساعد نژاد برای نمایش «آقا لیلا» از بندر امام خمینی(ره) و شاهین عباس پور برای نمایش «ساطور دار» از شوشتر اهدا شد و رتبه دوم بازیگری مرد شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی مشترکاً به مجید اقبالی برای نمایش «بدریه» از شوشتر و بهرام آریان فر برای بازی در نمایش «زخم در گرده» از شوش اهدا شد. بر اساس نظر هیئت‌داوران سی و چهارمین جشنواره تئاتر خوزستان دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی رتبه اول بازیگری مرد به پیمان طالبی برای بازی در نمایش «سمفونی آواز شوم روی بوم سید عباس» از اهواز تعلق گرفت.

در بخش نمایشنامه‌نویسی هیئت‌داوران جشنواره جایزه این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی برگزیده رتبه سوم را مشترکاً به بهرام آریان فر برای نمایش «زخم در گرده» از شوش و یوسف مداحیان برای نمایش «هم‌نفس با گرگ» از اهواز اهدا کرد. لوح تقدیر و جایزه نقدی رتبه دوم نمایشنامه‌نویسی به رسول حق جو برای نویسندگی نمایش «آگنیتاژ» از ماهشهر اهدا شد. هیئت‌داوران رتبه اول نمایشنامه‌نویسی و جایزه این بخش شامل دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی را به ابوالقاسم غلام حیدر برای نویسندگی نمایش «ساطور دار» از شوشتر اهدا کرد.

در بخش کارگردانی لوح تقدیر و جایزه نقدی در رتبه سوم به بهرام آریان فر برای نمایش «زخم در گرده » از شوش و رتبه دوم هیئت‌داوران مشترکاً به مهدی حیدری برای نمایش «آقا لیلا» از بندر امام خمینی(ره) و حسین کارگر برای نمایش «آگنیتاژ» از ماهشهر اهدا شد.

رتبه اول بخش کارگردانی و جایزه این بخش شامل دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به هاشم مهری برای کارگردانی نمایش «ساطوردار» از شوشتر اهدا شد .

در پایان هیئت‌داوران سی و چهارمین جشنواره تئاتر خوزستان سه اثر برگزیده خود شامل نمایش «ساطوردار» به کارگردانی هاشم مهری از شوشتر و نمایش «آقا لیلا» به کارگردانی مهدی حیدری از بندر امام خمینی(ره) و نمایش «آگنیتاژ» به کارگردانی حسین کارگر از بندر ماهشهر را جهت معرفی به دبیرخانه جشنواره منطقه‌ای فجر معرفی کرد.

 در سی و چهارمین جشنواره تئاتر خوزستان ۴۱ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید و ۲۵ اثر به مرحله بازبینی راه یافت که پس از بازبینی این آثار ۱۲ اثر به‌صورت غیرمتمرکز در شهر‌های اهواز، بهبهان، ماهشهر، بندر امام خمینی(ره)، رامهرمز، باغ‌ملک، شوش و شوشتر به رقابت پرداختند.

سی و چهارمین دوره‌ی جشنواره تئاتر استان خوزستان یادواره هنرمند فقید سعید بهروزی به دبیری سید امین سپهریان از ۱۱ تا ۱۵ آذرماه ۱۴۰۱ در استان خوزستان برگزار شد.

 




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

طبق جدول اجرایی جشنواره

آبادان، خرمشهر و اهواز ایستگاه پایانی داوری‌های جشنواره سی و پنجم خوزستان
طبق جدول اجرایی جشنواره

آبادان، خرمشهر و اهواز ایستگاه پایانی داوری‌های جشنواره سی و پنجم خوزستان

9 اثر نمایشی صحنه ای و خیابانی در روز سوم سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان در شهرستانهای آبادان، خرمشهر و اهواز برای هیئت داوران و مخاطبان اجرا خواهند شد.

|

دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان مطرح کرد:

سطح کیفی آثار راه یافته به جشنواره مطلوب است
دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان مطرح کرد:

سطح کیفی آثار راه یافته به جشنواره مطلوب است

دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان با اشاره به بالا بودن سطح کیفی آثار راه یافته به جشنواره، از برگزاری این رویداد هنری از تاریخ 29 آبان تا 2 آذرماه سال جاری خبر داد.

|

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، در پیامی به مناسبت برگزاری اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» در شهرستان باغملک، ابراز امیدواری کرد این رویداد در سال آینده، به صورت گسترده‌تر برگزار شود.

|

نظرات کاربران