در حال بارگذاری ...

چرخ مهر موسسه نغمه نمایش گستر باران در بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی

موسسه هنری نغمه نمایش گستر باران و موسسه هنری جام هنر چهارسو با چرخ مهر در مرحله منطقه ای بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی که در استان خوزستان برگزار می شود شرکت کردند.

به گزارش تئاتر خوزستان موسسه هنری نغمه نمایش گستر باران به مدیریت مهدی صفی آبادی با اجراهای نمایش عروسکی «چرخ مهر» با همکاری موسسه جام هنر چهارسو در مرحله منطقه ای بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی که به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در شهرستان اهواز در حال برگزاری است شرکت کرد.

در این جشنواره به غیر از اجرای قصه گویی هنرمندان برگزیده در سالن همایش‌های بین‌المللی گیت بوستان اهواز، ویژه برنامه های مختلفی برای مخاطبان در حاشیه جشنواره در حال برگزاری است و موسسه نغمه نمایش گستر باران با همکاری موسسه هنری جام هنر چهارسو با اجراهای محیطی نمایش عروسکی با عنوان «چرخ مهر» در این رویداد حضور دارند.

در اجراهای نمایش عروسکی «چرخ مهر» مهدی صفی آبادی، مهسا قاسمی، زهرا جابری، فرخ قاسمی، مریم قاسمی، محدثه باقری، سلیم کوثرزاده به عنوان طراح، صدا پیشه و عروسک گردان حضور دارند.

«چرخ مهر» کاری مشترک از حوزه هنری کشور (بخش کودک و نوجوان)، کانون پرورشی استان خوزستان و موسسه هنری نغمه نمایش گستر باران است.

مرحله منطقه ای بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی با حضور شش استان بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان و فارس از 28 تا 30 آبان ماه 1401 در شهرستان اهواز در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

استاندار خوزستان: جشنواره فیلم تئاتر ایران، فرصتی برای معرفی فرهنگ صلح‌دوستی ایرانیان به جهانیان است

استاندار خوزستان: جشنواره فیلم تئاتر ایران، فرصتی برای معرفی فرهنگ صلح‌دوستی ایرانیان به جهانیان است

علی‌اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم تئاتر ایران، این رویداد را فرصت تجربه‌اندوزی برای جامعه هنرهای نمایشی و معرفی فرهنگ صلح و دوستی مردم کشورمان به جهانیان دانست.

|

نظرات کاربران