در حال بارگذاری ...
دبیر جشنواره خبر داد

آغاز مرحله بازبینی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان خوزستان

سیدامین سپهریان دبیر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان خوزستان از آغاز بازبینی حضوری نمایش های متقاضی این دوره از جشنواره خبر داد.

سیدامین سپهریان دبیر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان خوزستان در گفت و گو با تئاتر خوزستان گفت: مرحله بازبینی حضوری سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان خوزستان هیئت انتخاب جشنواره متشکل از سیدمنصور ناصری، آرش ساربان و مآوا حسین زاده از روز چهارشنبه 25 آبان ماه 1401 آغاز خواهد شد.

دبیر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان خوزستان اظهار کرد: 25 نمایش آماده بازبینی حضوری در این دوره از جشنواره هستند که روز چهارشنبه 25 آبان ماه نمایش های «بدریه» به کارگردانی مجید اقبالی و «خودریزی» به کارگردانی علی صالحی پورباورصاد از شوشتر و نمایش های «مشق عشق» به کارگردانی محمد شهروزیان و «بچه ام خرمشهر» به کارگردانی محمد نجاردزفولی از شهرستان دزفول بازبینی می شوند و روز پنج شنبه 26 آبان نمایش «ساطوردار» به کارگردانی هاشم مهری و نمایش «ماضی بعید» به کارگردانی مصطفی اتابک از شهرستان شوشتر و نمایش «گلوله در گُرده» به کارگردانی بهرام آریانفر از شوش توسط هیئت انتخاب بازبینی می شوند.

سیدامین سپهریان در ادامه گفت: روز جمعه 27 آبان ماه نمایش «پشت چراغ تو قرمز شدم» به کارگردانی حسین قنوات امانی و نمایش «مسخره» به کارگردانی یاسین پارسامنش از شهرستان بهبهان بازبینی خواهند شد.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در ادامه افزود: روز شنبه 28 آبان ماه هیئت انتخاب جشنواره نمایش «آقا لیلا» به کارگردانی مهدی حیدری از بندرامام خمینی(ره) و نمایش «آگنیتاژ» به کارگردانی حسین کارگر از بندرماهشهر و نمایش «جنایتی در گورستان» به کارگردانی ارسلان خیراندیش از شهر چمران و نمایش «شروه در باد» به کارگردانی احمد میرزاده از شهرستان امیدیه را خواهند دید.

سپهریان تصریح کرد: «قنادیل» به کارگردانی نرگس نوری ممبینی از رامهرمز و «پیراهنی پر از کابوس» به کارگردانی محمدرضا صفاران و «مرد مرموز» به کارگردانی صادق یوسفیان از شهرستان باغملک و «اور (ابر)» به کارگردانی آرمان اسمی پور از شهرستان ایذه نمایش هایی هستند که روز یکشنبه 29 آبان ماه 1401 توسط هیئت انتخاب جشنواره بازبینی خواهند شد.

دبیر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان خوزستان در خصوص ادامه برنامه بازبینی این دوره از جشنواره گفت: نمایش «ده هزار و یک شب» به کارگردانی مریم بنی طرفی زاده از سوسنگرد، نمایش «نان خشک دندان میگیرم» به کارگردانی علی محمودراد از شادگان، نمایش «افسانه شاماران» به کارگردانی ندا عزیزیه و نمایش «روایت دو زن» به کارگردانی زهرا بازرگانی از اهواز روز دوشنبه 30 آبان ماه 1401 بازبینی می شوند.

سیدامین سپهریان در ادامه اظهار کرد: در روز پایانی مرحله بازبینی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان خوزستان نمایش «سمفونی آواز جغد شوم روی بوم سید عباس» به کارگردانی اتابک انوری و نمایش «رستگاری قبل از صبح روز یکشنبه» به کارگردانی بهمن تقی پور و نمایش «شکارگاه خیانت» به کارگردانی مصطفی بوعذار و نمایش «کوسه سیاه کوچولو» به کارگردانی ایوب بختیاری و سیدعلی موسوی از شهرستان اهواز روز سه شنبه اول آذرماه 1401 بازبینی خواهند شد.

سیدامین سپهریان در پایان اظهار کرد: بعد از اتمام بازبینی حضوری نمایش های متقاضی، آثار منتخب جهت شرکت در سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان خوزستان توسط هیئت انتخاب معرفی خواهند شد.

 

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان خوزستان به دبیری سیدامین سپهریان آذرماه 1401 در استان خوزستان برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

طبق جدول اجرایی جشنواره

آبادان، خرمشهر و اهواز ایستگاه پایانی داوری‌های جشنواره سی و پنجم خوزستان
طبق جدول اجرایی جشنواره

آبادان، خرمشهر و اهواز ایستگاه پایانی داوری‌های جشنواره سی و پنجم خوزستان

9 اثر نمایشی صحنه ای و خیابانی در روز سوم سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان در شهرستانهای آبادان، خرمشهر و اهواز برای هیئت داوران و مخاطبان اجرا خواهند شد.

|

دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان مطرح کرد:

سطح کیفی آثار راه یافته به جشنواره مطلوب است
دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان مطرح کرد:

سطح کیفی آثار راه یافته به جشنواره مطلوب است

دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان با اشاره به بالا بودن سطح کیفی آثار راه یافته به جشنواره، از برگزاری این رویداد هنری از تاریخ 29 آبان تا 2 آذرماه سال جاری خبر داد.

|

نظرات کاربران