در حال بارگذاری ...
دبیر جشنواره خبر داد

مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ تمدید شد

دبیر بیست و هشتمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ از تمدید مهلت ارسال آثار به این دوره از جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان، علی بازگیر دبیر بیست ‌و هشتمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک گفت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره ملی تا ۵ آذر ۱۴۰۱ تمدید شد.

علی بازگیر افزود: با توجه به‌ درخواست هنرمندان و همچنین موج بیماری آنفلوانزا و به دنبال آن مبتلا شدن برخی از هنرمندان و درخواست گروه‌های نمایشی از سراسر کشور، دبیرخانه جشنواره با درخواست‌ها برای تمدید مهلت ارسال آثار موافقت کرد«.

دبیر جشنواره ملی لاله‌های سرخ اضافه کرد: «هنرمندان و گروه‌های نمایشی متقاضی می‌توانند آثار خود را تا ۵ آذر سال جاری به نشانی خوزستان، اندیمشک، کوی زیباشهر، خیابان شهید دلپذیر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های همراه:  ۰۹۱۶۰۶۱۱۵۸۸  و  ۰۹۳۶۹۳۶۷۲۸۰ تماس حاصل نمایند.»

 

بیست‌ و هشتمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک به مناسبت گرامیداشت چهارم آذر ۱۳۶۵ روز مقاومت و پایداری مردم اندیمشک در طولانی‌ترین بمباران هوایی شهرها در دوران دفاع مقدس به دبیری علی بازگیر آذر ۱۴۰۱ در شهرستان اندیمشک برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

در آیین پایانی جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، با معرفی دو نمایش «اول‌شخص مفرد» و «سایلنت، هملت، سایلنت» از خوزستان به چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر، هنرمندان این استان، 16 جایزه اصلی و لوح تقدیر را هم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، دریافت کردند.

|

نظرات کاربران