در حال بارگذاری ...

تمدید مهلت ارسال آثار به سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان خوزستان

در پی درخواست گروه‌های نمایشی متقاضی، مهلت ارسال به سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان خوزستان تمدید شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، با توجه به درخواست هنرمندان تئاتر و گروه های نمایشی متقاضی شرکت در سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان خوزستان، به علت شیوع بیماری آنفلوانزا و مبتلا شدن افراد و عوامل گروه های نمایشی به این بیماری، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا روز شنبه 21 آبان ماه 1401 تمدید شد.

متقاضیان شرکت در سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان خوزستان فایل فیلم اثر نمایشی به همراه فایل PDF نمایشنامه را تا تاریخ شنبه 21 آبان ماه 1401 به دبیرخانه جشنواره تئاتر استان خوزستان واقع در اهواز، خیابان فلسطین، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، طبقه سوم، اداره هنری، واحد نمایش تحویل نمایند.

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان خوزستان توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی این استان و با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی و انجمن هنرهای نمایشی ایران با هدف حمایت از تولید و اجرای عمومی تئاتر در سطح استان و تولید آثار فاخر و ارزشمند نمایشی برگزار می شود.

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان خوزستان به دبیری سیدامین سپهریان آذرماه ۱۴۰۱ با شرکت گروه های نمایشی در استان خوزستان برگزار و برگزیدگان به دبیرخانه چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی می شود.




مطالب مرتبط

دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان مطرح کرد:

سطح کیفی آثار راه یافته به جشنواره مطلوب است
دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان مطرح کرد:

سطح کیفی آثار راه یافته به جشنواره مطلوب است

دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان با اشاره به بالا بودن سطح کیفی آثار راه یافته به جشنواره، از برگزاری این رویداد هنری از تاریخ 29 آبان تا 2 آذرماه سال جاری خبر داد.

|

نظرات کاربران