در حال بارگذاری ...
مدیرکل سابق صدا و سیمای مرکز خوزستان:

سعید بهروزی از هنرمندان ارزشی و ولایی خوزستان عزیز بود

مدیر کل سابق صدا و سیمای مرکز خوزستان در پیامی درگذشت هنرمند ارزشی و ولایی خوزستان را تسلیت گفت.

به گزارش تئاتر خوزستان، مسلم رحیمی مدیرکل سابق صدا و سیمای مرکز خوزستان در پیامی درگذشت زنده یاد سعید بهروزی هنرمند ارزشی و ولایی خوزستان را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت مسلم رحیمی آمده است:

انا لله وانا الیه راجعون

خبر آسمانی شدن هنرمند ارزشی و ولایی دیار مشهد شهیدان ایران اسلامی خوزستان عزیز، زنده یاد آقا سعید بهروزی آن هم درروز شهادت امام حسن عسکری علیه السلام دل همه ما را مملو از اندوه وغم گردانید.

سال ها آشنایی نزدیک و بهره مندی از نظرات ارزشمندشان را هیچوقت فراموش نخواهم کرد. این مصیبت را به جامعه بزرگ ایثارگر و هنری استان ولایت مدار خوزستان و به ویژه خانواده داغدارش تسلیت عرض می نمایم و از خدای منان علو درجات و همنشینی با ائمه اطهار علیهم السلام برای آن عزیز  سفرکرده و صبر و اجر برای بازمانده گان مسئلت دارم .

مسلم رحیمی خادم شما در رسانه ملی - مدیرکل سابق صدا و سیمای مرکز خوزستان

 

سعید بهروزی نویسنده، کارگردان و بازیگر پیشکسوت تئاتر استان خوزستان و از چهره های شاخص هنر تئاتر دفاع مقدس خوزستان پس از تحمل سال ها بیماری روز چهارشنبه 13 مهرماه 1401 در شهرستان اهواز دارفانی را وداع گفت.




مطالب مرتبط

پیام تسلیت روابط عمومی استانداری خوزستان در پی درگذشت منوچهر بهارلویی

پیام تسلیت روابط عمومی استانداری خوزستان در پی درگذشت منوچهر بهارلویی

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان، در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت منوچهر بهارلویی، او را هنرمندی دانست که در همه عمر، تجربیات خود را به نسل جوان علاقه‌مند به هنر آموزش انتقال داد.

|

با آیینه‌ای در برابرش منوچهر بهارلویی ...

با آیینه‌ای در برابرش منوچهر بهارلویی ...

سیدصادق فاضلی: چمچیر نه منوچهر، شمشیر. چون شمشیرم شکست نه چون چمچیرم چکست ...! اینقدر نخند سر تمرین ... آیینه‌ای مقابلم گذاشتم و به جای خودم تو رو تو آینه می‌بینم، چقدر تیک داره گردنت، ...

|

نظرات کاربران