در حال بارگذاری ...
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

روح سعید بهروزی در آثارش متجلی بود

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پی درگذشت سعید بهروزی، پیشکسوت شاخص هنرهای نمایشی خوزستان پیام تسلیتی صادر نمود.

به گزارش تئاتر خوزستان، سیدامین سپهریان معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پی درگذشت سعید بهروزی هنرمند شاخص تئاتر استان خوزستان و کشور پیام تسلیتی منتشر کرد.

در متن پیام تسلیت سپهریان آمده است:

درگذشت هنرمند فقید آقای سعید بهروزی جانباز هشت سال دفاع مقدس را به خانواده محترم ایشان، جامعه هنری و مردم استان تسلیت عرض می نمایم. او پیوسته روح تربیت یافته ی خویش را که در مکتب امام خمینی(ره) و انقلاب رشد نموده، در آثار خود متجلی کرده است. امید است که این والایش روحی و شخصیتی در همکاران ایشان و هم چنین هنرمندان جوان تر تداوم یابد. یاد این هنرمند نستوه و مجاهدت های او فراموش نخواهد شد.

سعید بهروزی نویسنده، کارگردان و بازیگر پیشکسوت تئاتر استان خوزستان و از چهره های شاخص هنر تئاتر دفاع مقدس خوزستان پس از تحمل سال ها بیماری روز چهارشنبه 13 مهرماه 1401 در شهرستان اهواز دارفانی را وداع گفت.




مطالب مرتبط

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

در آیین پایانی جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، با معرفی دو نمایش «اول‌شخص مفرد» و «سایلنت، هملت، سایلنت» از خوزستان به چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر، هنرمندان این استان، 16 جایزه اصلی و لوح تقدیر را هم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، دریافت کردند.

|

دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان مطرح کرد:

سطح کیفی آثار راه یافته به جشنواره مطلوب است
دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان مطرح کرد:

سطح کیفی آثار راه یافته به جشنواره مطلوب است

دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان با اشاره به بالا بودن سطح کیفی آثار راه یافته به جشنواره، از برگزاری این رویداد هنری از تاریخ 29 آبان تا 2 آذرماه سال جاری خبر داد.

|

نظرات کاربران