در حال بارگذاری ...
با اعلام هیئت داوران انتخاب بهترین پوستر

گرافیست خوزستانی برگزیده جشنواره بین المللی TPAM ارمنستان شد

گرافیست خوزستانی برنده جایزه بهترین پوستر از جشنواره بین المللی پوسترهای تئاتری ارمنستان TPAM ۲۰۲۲ شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان، جشنواره بین‌المللی پوسترهای تئاتری ارمنستان در حالی برگزار شد که پس از ارزیابی پوسترهای ارائه‌شده، پوستر نمایش «مرثیه‌ای بر قتل ژولیوس سزار و چند مرغ از سیمرغ» اثر رسول حق‌ جو توانست جایزه‌ بهترین پوستر BEST POSTER این رویداد را از آن خود کند.

جوایز دیگر جشنواره نیز به «یوری توریو – بلاروس»، «بنجامین فرناندز – فرانسه»، «اریچ بریچبوهل – سوییس»، «داریوش الهیاری – ایران» و «زیمون زیمانکیه‌ویز – لهستان» اختصاص یافت.

رسول حق ‌جو از اعضای انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، پیش‌تر در رویدادهای ملی و بین‌المللی متعددی شرکت داشته و جوایز متعددی در این خصوص را از آن خود کرده است.

وی پیش‌ازاین در جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی نظیر مسابقه بین‌المللی طراحی پوستر تاکوما (ایالات‌متحده آمریکا)، سه سالانه پوسترهای تئاتری سوفیا (بلغارستان)، مسابقه بین‌المللی طراحی پوستر آیوتزیناپا (مکزیک)، مسابقه بین‌المللی طراحی پوستر یونسکو، مسابقه و نمایشگاه بین‌المللی پوسترهای اجرا (روسیه)، مسابقه و نمایشگاه بین‌المللی طراحی پوستر کالچرهافن (دانمارک)، مسابقه و نمایشگاه بین‌المللی سه سالانه پوستر ترناوا (اسلواکی) و نیز چندین مسابقه و نمایشگاه ملی و بین‌المللی دیگر حضورداشته و در حال حاضر نیز به‌عنوان نماینده کشورمان در دوسالانه بین‌المللی گلدن بی Golden Bee روسیه حضور دارد.

 




مطالب مرتبط

در گفت‌و‌گو با سیدصادق فاضلی، کارگردان نمایش «آرش، روایتی دیگر» مطرح شد

20 سال انتظار کارگردان خوزستانی برای اجرای اثری از بهرام بیضایی
در گفت‌و‌گو با سیدصادق فاضلی، کارگردان نمایش «آرش، روایتی دیگر» مطرح شد

20 سال انتظار کارگردان خوزستانی برای اجرای اثری از بهرام بیضایی

سیدصادق فاضلی، کارگردان نمایش «آرش، روایتی دیگر» که در اهواز روی صحنه است، می‌گوید برای اقتباس از اثر بزرگ بهرام بیضایی و به صحنه بردن آن، 20 سال انتظار کشیده است.

|

نظرات کاربران