در حال بارگذاری ...
در بازدید معاون هنری و سینمایی اداره کل از هنرستان هنرهای زیبای دخترانه اهواز مطرح شد؛

رشته های تئاتر و سینما برای اولین بار در خوزستان برای دختران راه اندازی می‌شود

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: رشته های تئاتر و سینما برای اولین بار در خوزستان برای دختران، در هنرستان هنرهای زیبای دخترانه اهواز راه اندازی می‌شود.

به گزارش تئاتر خوزستان، سیدامین سپهریان در بازدید از هنرستان هنرهای زیبای دخترانه اهواز گفت: فضای بسیار خوب آموزشی در اختیار هنرجویان قرار گرفته است و امیدواریم در ساخت پلاتو و تجهیز فضاهای موجود نیز اقدامات مناسبی صورت پذیرد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان که به همراه رضا شیرازی کارشناسان تئاتر و خانم کلانتر هرمزی کارشناس سینمایی این اداره کل در محل هنرستان حضور یافتند افزود: رشته های تئاتر و سینما، رشته های مصوب برای ثبت نام در سال جاری تحصیلی است که برای اولین بار در خوزستان راه اندازی می شود و امیدوارم در سال های آینده، دیگر رشته های هنری به رشته های موجود افزوده شود.

در ادامه آقای کرد رئیس هنرستان های فنی حرفه ای ناحیه دو آموزش و پرورش اهواز، با اشاره به آغاز ثبت نام در رشته های تئاتر و سینما گفت: این امکان به وجود آمده است که ثبت نام ها در مهرماه امسال نهایی شده و کلاس های هنری در هر دو رشته تحصیلی تئاتر و سینما برگزار گردد.

در این بازدید مقرر شد هماهنگی های بیشتری برای معرفی این رشته ها توسط معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان انجام شود.

شایان ذکر است هنرجویان متقاضی ثبت نام در این دو رشته می‌توانند به آدرس اهواز، فاز سه کوی ملت(کوروش)، خیابان ۷ بازارچه(سمت چپ)، هنرستان دولتی دخترانه هنرهای زیبا(طراوت سابق) مراجعه نمایند.




مطالب مرتبط

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

در آیین پایانی جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، با معرفی دو نمایش «اول‌شخص مفرد» و «سایلنت، هملت، سایلنت» از خوزستان به چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر، هنرمندان این استان، 16 جایزه اصلی و لوح تقدیر را هم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، دریافت کردند.

|

نظرات کاربران