در حال بارگذاری ...
در راستای تبادل گروه های نمایشی

اجرای نمایش «گلوله در گُرده» از شوش در دزفول

در راستای تبادل گروه های نمایشی، نمایش «گلوله در گُرده» کاری از گروه نمایشی دریچه شهرستان شوش در شهرستان دزفول به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر خوزستان در راستای تبادل گروه های نمایشی و با همکاری گروه تئاتر تافا، انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول، نمایش «گلوله در گُرده» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی بهرام آریان فر و تهیه کنندی مهدی کریم پور کاری از گروه تئاتر دریجه شوش از 28 شهریور تا 1 مهرماه 1401 ساعت 21:30 در پلاتو مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول به روی صحنه رفت.

در این نمایش اسماء الیاسی، متین محمودخانی، بردیا آریان فر و بهرام آریان فر به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

علاقمندان برای تهیه بلیت اینترنتی به سایت تیوال به آدرس tiwall.com/p/golouleh.dar.gordeh2 مراجعه نمایند و برای خرید حضوری بلیت از ساعت ۲۰ الی۲۱:۳۰ به گیشه مجتمع فرهنگی سینمایی مراجعه نموده و برای هماهنگی با تلفن سالن و رزرو بلیت به شماره 09396062261 تماس حاصل نمایند.

سایر عوامل نمایش «گلوله در گُرده» عبارتند از: هستی چیره (منشی صحنه)، رایان نجاتیان (آهنگساز)، حسین دیناروند (اجرای موسیقی زنده)، اسماء الیاسی (جلوه های صوتی)، صادق رحمتی اصل (طراحی نور)، هستی چیره (اجرای نور)، ابراهیم فرها‌دنژاد (عکاس)، هومان هادی زاده (طراح پوستر، بروشور و تیزر)، محمد یوسفعلی زارعی (مجری طرح و مدیر روابط عمومی و تبلیغات) و جمال جانانه و علی بزرگفر و احمد حیاری (عوامل اجرایی).

نمایش «گلوله در گُرده» پیش از این از 26 مرداد تا 6 شهریورماه 1401 در پلاتو تالار نیایش شهرستان شوش به روی صحنه رفته بود.

نمایش «گلوله در گُرده» توسط گروه تئاتر دریچه، دفتر انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش تولید و با همکاری گروه تئاتر تافا، دفتر انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول در پلاتو مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول به روی صحنه می رود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران