در حال بارگذاری ...
انجمن هنرهای نمایشی بندرامام خمینی(ره) برگزار می‌کند

کارگاه تخصصی بازیگری علی بوریان

انجمن هنرهای نمایشی بندر امام خمینی(ره) کارگاه آموزشی تخصصی بازیگری را ویژه هنرمندان و هنرجویان برگزار می کند.

به گزارش تئاتر خوزستان انجمن هنرهای نمایشی بندر امام خمینی(ره) کارگاه آموزشی تخصصی بازیگری سینما را ویژه بزرگسالان و کودکان و نوجوانان توسط علی بوریان با اعطای مدرک معتبر از سازمان سینمایی کشور طی روزهای 4 و 5 مهرماه 1401 در شهرستان بندر امام خمینی(ره) برگزار می نماید.

این کارگاه آموزش بازیگری در روز دوشنبه 4 مهرماه 1401 ساعت 16 تا 20 ویژه گروه سنی بزرگسال و روز سه شنبه 5 مهرماه 1401 ساعت 17 تا 20 ویژه گروه سنی کودک و نوجوان از سنین 6 تا 13 سال به صورت رایگان برگزار می گردد.

عل بوریان مدرس هنرهای دراماتیک و کارشناس ارشد تئاتر و سینما و استاد دانشگاه است و در زمینه بازیگری، نویسندگی و کارگردانی در حوزه سینما، تئاتر و تلویزیون فعالیت دارد.

علاقمندان جهت حضور در این دوره آموزشی می توانند با شمار ه همراه 09376750103 مهدی حیدری تماس حاصل نمایند.

کارگاه تخصصی آموزش بازیگری توسط انجمن هنرهای نمایشی بندر امام خمینی(ره)، کانون فیلم و عکس بندر امام خمینی(ره)، موسسه فرهنگی هنری نمای نزدیک نگاه برتر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام خمینی(ره) برگزار می گردد.




مطالب مرتبط

رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان خبرداد:

تفاهم‌نامه همکاری انجمن هنرهای نمایشی و اداره آموزش و پروش گتوند
رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان خبرداد:

تفاهم‌نامه همکاری انجمن هنرهای نمایشی و اداره آموزش و پروش گتوند

حمیدرضا هیبتی رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان گتوند از امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین انجمن هنرهای نمایشی و اداره آموزش و پرورش شهرستان گتوند با هدف توسعه و ترویج هنر تئاتر خبرداد.

|

نظرات کاربران