در حال بارگذاری ...
از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان؛

فراخوان نخستین مهرواره تئاتر عروسکی «خیال، کتاب، تماشا» منتشر شد

واحد آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، نخستین مهرواره تئاتر عروسکی «خیال، کتاب، تماشا» را برگزار خواهد کرد.

به گزارش تئاتر خوزستان، وحید کیانی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با اعلام این خبر افزود: فراخوان نخستین مهرواره تئاتر عروسکی «خیال، کتاب، تماشا» با هدف تقویت نمایش عروسکی به عنوان ابزاری جهت پرورش فکر و کشف استعدادهای نهفته کودکان و نوجوانان و کمک به شکوفایی آن با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی ویژه مراکز فرهنگی هنری کانون خوزستان برگزار می شود.

وی در ادامه گفت؛ با توجه به شیوه‌نامه کتاب و کتابخوانی، مربیان علاقه‌مند باید متن نمایش خود را از متون کهن استخراج کنند.

ایشان با تأکید بر مجزا بودن اعضای دختر و پسر در عوامل اجرای نمایش، خاطرنشان داشتند: مربیان می‌توانند در کنار اعضای مراکز خود اقدام به تولید نمایش کنند.

کیانی تصرح کرد: هدف از برگزاری این مهرواره، تولید نمایش کتابخانه‌ای است، بر این اساس شرکت‌کنندگان از شخصیت راوی در تولید اثر و ساخت‌وسازهای جچیم پرهیز نمایند.

استفاده از موسیقی‌های موجود جهت تهیه نمایش، از دیگر مواردی بود که مدیر کل کانون خوزستان بر آن تاکید داشتند.

بر اساس این فراخوان مربیان مراکز استان می‌توانند با توجه به شرایط اعلام شده آثار تولیدی خود را با در نظر گرفتن حداکثر زمان ۲۰ دقیقه ای، تا ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۱ به صورت  سی دی برای کارشناس حوزه ارسال نمایند.

گفتنی است: آثار تولید شده با توجه به شرایط هفته کتاب و کتاب‌خوانی در مراکز به‌صورت حضوری یا مجازی اجرا خواهد شد.




نظرات کاربران