در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر ازدهار و در رویداد «اربعین؛ فراتر از کلام»

اجرای نمایش «جربه» در موکب زوار سوسنگرد

نمایش «جربه» توسط گروه تئاتر ازدهار در رویداد نمایشی «اربعین؛ فراتر از کلام» در شهرستان سوسنگرد به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر خوزستان نمایش «جربه» (مشک) به نویسندگی و کارگردانی مریم بنی طرفی کاری از گروه تئاتر ازدهار به سرپرستی سیدرضا خرسانی در در رویداد نمایشی «اربعین؛ فراتر از کلام» طی روزهای 24 تا 26 شهریورماه 1401 ساعت 20 در ورودی سوسنگرد موکب زوار روی صحنه می رود.

در این نمایش زینب نعیم زاده، مصطفی عچرش، مسعود کنعانی، نگین منصوری، عادل حردانی، علی حویزی، شقایق عفراوی، فاطمه علوانی، مهدی حویزی، زینب چلداوی، مریم طرفی و مصطفی شبیبی به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

سایر عوامل نمایش «جربه» (مشک) عبارتند از: زینب چلداوی (دستیار کارگردان)، یونس سیاحی (پخش افکت)، میعاد سیلاوی (طراح فضا و بروشور) و رضا سعدی (طراح لباس).

نمایش «جربه» (مشک) توسط گروه تئاتر ازدهار و اداره کل هنرهای نمایشی کشور، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، انجمن هنرهای نمایشی خوزستان در رویداد نمایشی «اربعین؛ فراتر از کلام» در شهرستان سوسنگرد اجرا خواهد شد.




مطالب مرتبط

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

در آیین پایانی جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، با معرفی دو نمایش «اول‌شخص مفرد» و «سایلنت، هملت، سایلنت» از خوزستان به چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر، هنرمندان این استان، 16 جایزه اصلی و لوح تقدیر را هم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، دریافت کردند.

|

با انتشار جدول اجراها؛

اجرای شش نمایش از خوزستان در جشنواره منطقه ای پارس (شیراز)
با انتشار جدول اجراها؛

اجرای شش نمایش از خوزستان در جشنواره منطقه ای پارس (شیراز)

بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر مناطق کشور منطقه‌ای پارس از پنجم تا هشتم دی در شهر شیراز استان فارس برگزار خواهد شد و شش نمایش صحنه ای و خیابانی از استان خوزستان در این جشنواره حضور دارند.

|

نظرات کاربران