در حال بارگذاری ...
توسط موسسه نمایش خلاق، بازی و یادگیری

اجرای نمایش کودکانه «حیوانات جنگل سبز و شکارچیان بدجنس» در امیدیه

نمایش شاد و کودکانه «حیوانات جنگل سبز و شکارچیان بدجنس» توسط موسسه نمایش خلاق، بازی و یادگیری به مدت دو شب در سالن باران امیدیه به روی صحنه رفت

به گزارش تئاتر خوزستان نمایش کودکانه «حیوانات جنگل سبز و شکارچیان بدجنس» به نویسندگی و کارگردانی فرحناز قجابگلی کاری از موسسه نمایش خلاق، بازی و یادگیری در روزهای 4 تا 5 مردادماه 1401 ساعت 20:45 در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری باران شهرستان امیدیه به روی صحنه رفت.

در این نمایش اهورا قنواتی، نازنین زهرا شریفی، مهدیه عیسی زاده، آروین اشکانپور، بهداد اشکانپور، فاطمه آقایی، محمدمهدی نخشب، هلما عبدی، نیکا ابوعلی، رها شریفی و درسا شریفی به عنوان بازیگر در این نمایش ایفای نقش می کنند و امل رضایی مجری نمایش و فرحناز قجابگلی و خاله باران قصه گوی نمایش هستند.

سایر عوامل نمایش کودکانه «حیوانات جنگل سبز و شکارچیان بدجنس» عبارتند از: امیرعباس فرخایی و اهورا شیرعلی (تنبک)، فاطیما آلبوغبیش (دستیار کارگردان و طراح صحنه)، فائقه برمک (منشی صحنه)، شکیبا بویری (طراح پوستر)، احمد آلبوغبیش (مدیر صحنه) و عبدالعزیز عزیزی (مدیر سالن).

لازم به ذکر است در این نمایش تمام بازیگران، عوامل اجرایی، طراحی و ساخت نیمی از دکور با کودکان و نوجوانان 6 تا  ۱۳ سال بوده است.

نمایش شاد و کودکانه «حیوانات جنگل سبز و شکارچیان بدجنس» توسط موسسه نمایش خلاق، بازی و یادگیری، انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان امیدیه تولید و به روی صحنه رفت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران