در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر پارسوماش

اجرای نمایش شاد و موزیکال «خرگوش پنبه ای و روباه قرمزی» در مسجدسلیمان

نمایش شاد و موزیکال «خرگوش پنبه ای و روباه قرمز» هم زمان با اعیاد قربان و عدیر برای کودکان و مخاطبان مسجدسلیمانی به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر خوزستان، نمایش شاد و موزیکال «خرگوش پنبه ای و روباه قرمز» به نویسندگی قاسم مالکی و کارگردانی غلامرضا سیاهپور کاری از گروه تئاتر پارسوماش به سرپرستی کورش مهری بابادی از 20 تیرماه تا 5 مردادماه 1401 ساعت 20 در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری ارشاد مسجدسلیمان به روی صحنه رفت.

در این نمایش نصیبه افرا، میلاد باوانپور، گلشید جمشیدی، حدیث مرتضایی راد، پریا عالیوند، سودابه جلیلی، سارینا منجزی، کیارش مهری بابادی و لاریسا غلامی به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

سایر عوامل نمایش «خرگوش پنبه ای و روباه قرمز» عبارتند از: دنیا صالحی (نورپرداز و منشی صحنه)، سهیلا مرتضایی راد (اجرای موسیقی و مشاور هنری)، علیرضا قربانی و ماندانا غلامی (مدیرصحنه)، امید نظری (طراح پوستر و بروشور و عکاس)، آیلین نظریان و آیسا سیاهپور (طراح صحنه)، آیلین نظریان (مدیر روابط عمومی)، شکوفه تقی راهدار (گریم)، جواد افرا و رضا بلدی و اکبر جعفری شهنی (تدارکات).

نمایش شاد و موزیکال «خرگوش پنبه ای و روباه قرمز» توسط گروه تئاتر پارسوماش، انجمن هنرهای نمایشی مسجدسلیمان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مسجدسلیمان تولید و به روی صحنه رفت.




مطالب مرتبط

طی احکامی از سوی دبیر جشنواره انجام شد

هیئت انتخاب آثار پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول منصوب شدند
طی احکامی از سوی دبیر جشنواره انجام شد

هیئت انتخاب آثار پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول منصوب شدند

مهدی درویش، سیدعزیز آرین و سعید گل گل به عنوان هیئت انتخاب آثار بخش صحنه‌ای و خیابانی پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول معرفی شدند.

|

نظرات کاربران