در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر پارسیان

اجرای نمایش «آرش کمانگیر و جادوگر مجازی» در تالار آفتاب اهواز

نمایش شاد ، موزیکال و هیجان انگیز «آرش کمانگیر و جادوگر مجازی» کاری از انجمن هنرهای نمایشی اهواز و گروه تئاتر پارسیان در تالار آفتاب اهواز در حال اجرا است.

به گزارش تئاتر خوزستان نمایش شاد، موزیکال و هیجان انگیز «آرش کمانگیر و جادوگر مجازی» به نویسندگی حمیدرضا سالاروند و سیدمنصور ناصری و کارگردانی حمیدرضا سالاروند کاری از گروه تئاتر پارسیان از تاریخ ۸ تیرماه تا ۴ مردادماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۹ در سالن اصلی تالار آفتاب واقع در بلوار لشکر اهواز به روی صحنه رفت.

در این نمایش فاطمه پورشوشترى، على جمالى، میلاد مدیرى، على ماجدى، ملیکا بختیارى، مریم قهرمانى، حسین امام بخش بهرامى، مینو ممبینى، مهرسا انصارى، آرزو باغبان زاده، سمیرا طاهرى فرد، ابوالفضل جلالیان لرکى، ایلیا سمسارزاده، نگین ممبینى، فاطمه غبیشاوى،‌صادق جدیمى، سید جمال موسوى و سارینا سالاروند به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

حمیدرضا سالاروند طراح و کارگردان نمایش «آرش کمانگیر و جادوگر مجازی» گفت: نمایش «آرش کمانگیر و جادوگر مجازی» نمایشی در ستایش فرهنگ کتابخوانی است.

 وی تصریح کرد: این نمایش با استفاده از تمامی عناصر حرفه ایی تئاتر، یک نمایش بسیار جذاب و شاد است که به خوبی معضلات و مشکلات فضای مجازی و سایبری که در عصر حاضر گریبان خانواده ها، کودکان و نوجوانان را گرفته است را برای تماشاگران و نسل کودک و نوجوان به نمایش درآورده است.

سالاروند در ادامه گفت: در این نمایش از مترسک ها و جادوگر استفاده کردیم که اِلمان خیر و شر و نماد تهاجم فرهنگی هستند و آرش کمانگیر که نماد میهن پرستی و ایران دوستی است.

وی افزود: این نمایش به خانواده ها و کودکان و نوجوانان درباره ی استفاده نادرست و غلط از فضای مجازی و سایبری هشدار می دهد.

حمیدرضا سالاروند در پایان گفت: تماشای این نمایش را به کودکان و نوجوانان و همچنین به خانواده های هنردوست، فرهنگ مدار و فرهنگ پرور استان خوزستان توصیه و سفارش می کنم.

سایر عوامل نمایش «آرش کمانگیر و جادوگر مجازی» عبارتند از: محسن دینارونى (آهنگساز)، حمیدرضا سالاروند و على جمالى (طراحان صحنه)، فاطمه پورشوشترى و صادق جدیمى و على جمالى (دستیاران کارگردان)، امجد جلالى (هماهنگ کننده حرکات موزون و مربى بدن)، مینو ممبینى (طراح لباس)، داریوش نیک محمدى (طراح پوستر و بروشور)، پیمان ترکاشوند (نورپردازى)، سیدمیلاد هاشمى (دستیار نور)، ملیکا مدیرى (افکت)، ندا پورشوشتر (مدیر صحنه و مدیر مالى)، سعیدى (مدیریت داخلى)، خانوم عفراوى و محمدحسن سعداوى (انتظامات و هماهنگ کننده)، فرشاد افرا و حسین هاشمى (روابط عمومى و مدیر عوامل اجرایى)، رضا افرا و کیوان کردونى و پرویز نیسی و سیدجمال موسوى (هماهنگى نور و صحنه و ساخت دکور)، سید یوسف موسوى و قاسم مطورى (مشاور نویسنده و کارگردان) و حسن زاده (منشى صحنه).

علاقمندان جهت هماهنگی و رزرو بلیت نمایش با شماره تلفن های 09138383077 و 09395767644 تماس حاصل نمایند.

نمایش شاد، موزیکال و هیجان انگیز «آرش کمانگیر و جادوگر مجازى» توسط گروه تئاتر پارسیان، انجمن هنرهای نمایشی اهواز و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری اهواز تولید و به روی صحنه رفته است.




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «آرش؛ روایتی دیگر» به کارگردانی سیدصادق فاضلی

پیوند میان اسطوره و نمایش و زندگی
نگاهی به نمایش «آرش؛ روایتی دیگر» به کارگردانی سیدصادق فاضلی

پیوند میان اسطوره و نمایش و زندگی

آرزو کهوازی* نمایشنامه آرش نوشته بهرام بیضایی با تمام متون و روایت هایی که تا کنون پیرامون اسطوره آرش کمانگیر نوشته و یا سروده شده، متفارت است. تفاوت به معنی واقعی واژه متفاوت!ما در این متن با موقعیت ...

|

نظرات کاربران