در حال بارگذاری ...
از سوی دبیر جشنواره انجام شد

انتشار جدول اجرایی اولین جشنواره نمایشنامه خوانی «خوان شش» در امیدیه

جدول اجرایی اولین جشنواره نمایشنامه خوانی «خوان شش» با حضور ۹ گروه نمایشی از سوی دبیر جشنواره منتشر شد.

به گزارش تئاتر خوزستان از سوی علی اصغر همتیان دبیر اولین جشنواره نمایشنامه خوانی «خوان شش» جدول اجرایی جشنواره با اجرای 9 گروه نمایشنامه خوانی و برگزاری سه کارگاه آموزشی از 15 تا 18 تیرماه 1401 به مدت چهار روز در شهرستان امیدیه منتشر شد.

از روز چهارشنبه 15 تیرماه 1401 و از ساعت 18 نمایشنامه خوانی «استرالیا» به کارگردانی حمزه حمید و از ساعت 19 نمایشنامه خوانی «شروه در باد» به کارگردانی احمید میرزاده و از ساعت 20 نمایشنامه خوانی «لطفا پوکه هام رو پس بده» به کارگردانی امین چراغی در پلاتو ارغوان اجرا خواهند شد و از ساعت 21 کارگاه آموزشی توسط فرشید قنبری برگزار می شود.

در روز پنج شنبه 16 تیرماه 1401 در دومین روز جشنواره و از ساعت 18 نمایشنامه خوانی «مرثیه ای برای یک ویرانی» به کارگردانی عقیل راشدی و از ساعت 19 نمایشنامه خوانی «بچه تابستان» به کارگردانی فریده مرادی و از ساعت 20 نمایشنامه خوانی «سگ ها مادرت را می خورند» به کارگردانی خدیجه مویسات در پلاتو ارغوان اجرا می شوند و از ساعت 21 کارگاه آموزشی توسط امیررضا پرویزی مقدم برگزار خواهد شد.

روز جمعه 17 تیرماه 1401 و در سومین روز جشنواره و از ساعت 18 نمایشنامه خوانی «شب به خیر مادر» به کارگردانی ساناز امامی و از ساعت 19 نمایشنامه خوانی «1417» به کارگردانی مصطفی تمیمی پور و از ساعت 20 نمایشنامه خوانی «خاکسپاری اسپوزیتو» به کارگردانی عماد حمیداوی اجرا خواهد شد و از ساعت 21 کارگاه آموزشی توسط مهدی درویش در پلاتو ارغوان برگزار خواهد شد.

روز شنبه 18 تیرماه 1401 و از ساعت 19 آئیین اختتامیه اولین جشنواره نمایشنامه خوانی «خوان شش» در تالار باران شهرستان امیدیه برگزار می شود.

به گزارش تئاتر خوزستان، اولین جشنواره نمایشنامه خوانی «خوان شش» یادواره زنده یاد بهروز صانعی پیشکسوت فقید تئاتر استان خوزستان به دبیری علی اصغر همتیان از 15 تا 18 تیرماه 1401 در شهرستان امیدیه برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران