در حال بارگذاری ...
در عمارت نوفل لوشاتو تهران

مجموعه نمایشنامه «دالان» رونمایی شد

با حضور سجاد افشاریان و علاقمندان، کتاب مجموعه نمایشنامه «دالان» به نویسندگی محمدرضا خردمند هنرمند خوزستانی در عمارت نوفل لوشاتو تهران رونمایی شد.

به گزارش تئاتر خوزستان از کتاب مجموعه نمایشنامه «دالان» به نویسندگی محمدرضا خردمند هنرمند دزفولی در که توسط انتشارات اریترین چاپ و منتشر شده است روز چهارشنبه اول تیرماه 1401 در عمارت نوفل لوشاتو تهران رونمایی شد.

در ابتدای این مراسم، مقدمه کتاب که توسط رضا فیاضی، محمودرضا رحیمی و ایمان افشاریان نگارش شده بود توسط مجری برنامه قرائت شد و سپس بخشی از نمایشنامه کتاب توسط سحر صفریان و مهران مکاری خوانش شد و سپس محمدرضا خردمند نویسنده اثر در مورد کلیات کتاب توضیحاتی را ارائه کرد.

در ادامه سجاد افشاریان به عنوان میهمان ویژه، آیین رونمایی از کتاب را انجام داد و ضمن عرض تبریک به این نویسنده خوزستانی برای تمام هنرمندان به ویژه هنرمندان شهرستان که با کمبود امکانات رسالت هنری خود را به جا می‌آورند آرزوی موفقیت و درخشش روز افزون داشت.

در ادامه آیین رونمایی محمدرضا خردمند نویسنده کتاب نمایشنامه «دالان» برای تمام علاقه‌مندانی که یک نسخه از کتاب دالان را همراه خود آورده بودند یادداشتی به عنوان یادگار در ابتدای کتاب به آنان هدیه داد.

همچنین وی از انتشارات اریترین ناشر این مجموعه، مهدی کریم پور دبیر برگزاری طرح، محمد یوسفعلی زارعی مدیر برنامه‌ریزی، فاطمه شوهانی مجری طرح، امیرحسین حیوری عکاس، تیزر و گرافیک، سبا امیری مجری برنامه، سحر صفریان و مهران مکاری خوانشگران نمایشنامه بابت برگزاری هرچه بهتر این برنامه صمیمانه تشکر کرد.




مطالب مرتبط

هم زمان با برگزاری آئین افتتاحیه جشنواره تئاتر 42

نمایشنامه نویس خوزستانی تقدیر بخش نمایشنامه نویسی جشنواره تئاتر فجر را گرفت
هم زمان با برگزاری آئین افتتاحیه جشنواره تئاتر 42

نمایشنامه نویس خوزستانی تقدیر بخش نمایشنامه نویسی جشنواره تئاتر فجر را گرفت

در آیین گشایش چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، برگزیدگان بخش «نمایشنامه نویسی» معرفی شدند و نمایشنامه نویس خوزستانی موفق به کسب رتبه تقدیر این بخش شد.

|

نظرات کاربران