در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر منگشت

اجرای نمایش «پیراهنی پر از کابوس» در باغملک

گروه نمایش منگشت باغملک با نمایش صحنه ای پیراهنی پر از کابوس به استقبال جشنواره تئاتر شهرزاد و راز کهن می رود.

به گزارش تئاتر خوزستان نمایش «پیراهنی پر از کابوس» به نویسندگی امیر امیری و کارگردانی محمدرضا صفاران و بازیگری سلیمه ممبینی کاری از گروه تئاتر منگشت از تاریخ دوشنبه 23 تا 25 خرداد ماه ۱۴۰۱ به مدت سه شب طی دو سانس ساعت ۱۹ و ۲۱ در پلاتو فرهاد واقع در خانه فرهنگ شهرستان باغملک به روی صحنه رفت.

این نمایش داستان زنی روان پریش در حصار تاریک و محصور خانه‌اش را روایت می‌کند. او از مواجهه‌اش با آدم‌های زندگی اش می‌گوید. آدم هایی که هر کدام نقشی پر رنگ در وضعیت کنونی او دارند و ترس‌ها و حسرت‌ها و زخم هایش را رقم زده‌اند.

این نمایش علاوه بر اجرای عموم جهت حضور در جشنواره شهرزاد و راز کهن آماده می‌شود.

سایر عوامل نمایش «پیراهنی پر از کابوس» عبارتند از:مریم روزه‌ای(دستیار کارگردان)،مجتبی مقدم(مشاور کارگردان)،حجت الله صفاران(منشی صحنه)،دانیال صفاران(عکس و فیلم)،حسین صفاران(پوستر و بروشور)،ناهید ملایی،مهوش صفاران،معصومه ممبینی،نسترن مرادی بندانی(طراحی و دوخت لباس)،محمدرضا صفاران،رضا صفاران(طراحی صحنه و دکور)،سلیم کاییدیان(موسیقی)،مائده بارانی(گریم)یونس مرادی هزاروند،رسول خواجه امیری،علی پورباقری،داود زنگنه،محمد صدرا زنگنه،محمد طاها مرادی هزاروند،رقیه مرادی هزاروند،ابوالفضل صفاران،فاطمه زهرا صفاران،روناک امیری،روژان امیری،مهدی بارانی(عوامل پشت صحنه).

نمایش «پیراهنی پر از کابوس» توسط گروه تئاتر منگشت،انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باغملک تولید و به روی صحنه رفت.




مطالب مرتبط

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، در پیامی به مناسبت برگزاری اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» در شهرستان باغملک، ابراز امیدواری کرد این رویداد در سال آینده، به صورت گسترده‌تر برگزار شود.

|

نظرات کاربران