در حال بارگذاری ...
با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان انجام شد

دیدار با پیشکسوتان عرصه تئاتر استان خوزستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به همراه معاون هنری و سینمایی این اداره کل با پیشکسوتان عرصه تئاتر استان خوزستان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش تئاتر خوزستان، در پی روند دیدار با پیشکسوتان تئاتر استان خوزستان حجت الاسلام والمسلمین رضا کلاه کج مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به همراه مرتضی جمشیدی معاون هنری و سینمایی این اداره کل روز دوشنبه ٢٦ اردیبهشت ١٤٠1 با محمد نوروزی بابادی، حسن سلیمی فر و قاسم مالکی پیشکسوتان تئاتر خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دیگر هنرمندان پیشکسوت تئاتر خوزستان حشمت الله قاسمی و سید صادق فاضلی و حمیدرضا سالاروند رئیس انجمن  هنرهای نمایشی اهواز و عضو هیئت رئیسه تئاتر استان خوزستان ایشان را همراهی کردند.

در این محفل صمیمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با حضور در منزل این پیشکسوتان به و بحث و تبادل نظر در خصوص وضعیتشان و همچنین تئاتر استان خوزستان پرداخت.




مطالب مرتبط

استاندار خوزستان: جشنواره فیلم تئاتر ایران، فرصتی برای معرفی فرهنگ صلح‌دوستی ایرانیان به جهانیان است

استاندار خوزستان: جشنواره فیلم تئاتر ایران، فرصتی برای معرفی فرهنگ صلح‌دوستی ایرانیان به جهانیان است

علی‌اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم تئاتر ایران، این رویداد را فرصت تجربه‌اندوزی برای جامعه هنرهای نمایشی و معرفی فرهنگ صلح و دوستی مردم کشورمان به جهانیان دانست.

|

با آیینه‌ای در برابرش منوچهر بهارلویی ...

با آیینه‌ای در برابرش منوچهر بهارلویی ...

سیدصادق فاضلی: چمچیر نه منوچهر، شمشیر. چون شمشیرم شکست نه چون چمچیرم چکست ...! اینقدر نخند سر تمرین ... آیینه‌ای مقابلم گذاشتم و به جای خودم تو رو تو آینه می‌بینم، چقدر تیک داره گردنت، ...

|

نظرات کاربران