در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر منتظران و در راستای تبادل اجرایی گروه های نمایشی

اجرای نمایش محلی بختیاری «ماهدُر» در ایذه

نمایش محلی بختیاری «ماهدُر» توسط گروه تئاتر منتظران در راستای تبادل اجرایی در شهرستان ایذه به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر خوزستان نمایش محلی بختیاری «ماهدُر» به نویسندگی ایمان اسدی خواه و کارگردانی حجت اله ناصری کریم وند کاری از گروه تئاتر منتظران مسجدسلیمان در راستای تبادل اجرایی گروه های نمایشی از 17 تا 21 فروردین ماه 1401 ساعت 20:30 در تالار سیمرغ و اقع در خیابان حافظ شمالی شهرستان ایذه به روی صحنه رفت.

در این نمایش ایمان اسدی خواه، ایرج زمانپور، اکبر جعفری شهنی، مینا شیروانی، فرحنار آب آردی، سودابه جلیلی، ساغر کرمپور، ساحل کرمپور، رضا بلدی، فادیا حافظی و سپیده ملایی اورک به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

سایر عوامل نمایش «ماهدُر» عبارتند از: حجت اله ناصری کریموند (سرپرست گروه و تهیه کننده)، ایمان اسدی خواه (طراح صحنه)، ابراهیم قزلی (مشاور و بازیگردان)، ساحل کرمپور (موسیقی)، ساغر کرمپور (منشی صحنه)، رضا بلدی (نور)، حسین مرادی (تدارکات)، علی باقری (مدیرصحنه و هماهنگی) و اکبرجعفری شهنی (امورفنی).

این نمایش پیش از این از 12 تا 16 بهمن ماه 1400 در سالن فرهنگسرای نفتک مسجدسلیمان و از 17 تا 23 بهمن ماه 1400 در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مسجدسلیمان و از 13 تا 15 اسفندماه 1400 در شهرستان لالی به روی صحنه رفته بود.

نمایش محلی بختیاری «ماهدُر» توسط گروه تئاتر منتظران، دفتر انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان تولید و با همکاری انجمن هنرهای نمایشی ایذه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایذه به روی صحنه رفت.




مطالب مرتبط

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، در پیامی به مناسبت برگزاری اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» در شهرستان باغملک، ابراز امیدواری کرد این رویداد در سال آینده، به صورت گسترده‌تر برگزار شود.

|

نظرات کاربران