در حال بارگذاری ...
هم زمان با هفته هنر انقلاب اسلامی

دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با پیشکسوت تئاتر خوزستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان هم زمان با هفته هنر انقلابی به دیدار سعید بهروزی هنرمند پیشکسوت تئاتر خوزستان رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، همزمان با گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی، حجت الاسلام رضا کلاه کج مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به همراه مرتضی جمشیدی معاونت هنری و سینمایی شامگاه 20 فروردین ماه 1401 از سعید بهروزی پیشکسوت هنرهای نمایشی و هنرمند شاخص انقلابی خوزستان عیادت کردند.

در این دیدار صمیمی حجت الاسلام رضا کلاه کج به همراه مرتضی جمشیدی معاونت هنری و سینمایی اداره کل، مصطفی بوعذار مدیر کانون تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، عباس ثامری و مهدی سالمی مدیران حوزه ریاست اداره کل حضور داشتند.

رضا کلاه کج مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید به ترویج فرهنگ و هنر دفاع مقدس، سعید بهروزی را یکی از سرمایه های بی بدیل هنر خوزستان معرفی کرد و ایشان را مورد تفقد قرار داد.

سعید بهروزی نویسنده،کارگردان، فیلمنامه‌نویس و پیشکسوت هنرهای نمایشی شاخص حوزه دفاع مقدس استان خوزستان است که در سال های جنگ نیز بعنوان گزارشگر رویدادهای دفاع مقدس فعال بود.

مرتضی جمشیدی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این دیدار گفت: تکریم و پاسداشت هنرمندان پیشکسوت هنر انقلاب اسلامی استان خوزستان از اولویت های اداره کل خواهد بود و این حرکت از استاد سعید بهروزی که از چهره های شاخص هنر انقلابی خوزستان است آغاز شده است.

همچنین مصطفی بوعذار مدیر کانون تئاتر انقلاب و دفاع مقدس ضمن تقدیر و تشکر از این حرکت ارزنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در دیدار با پیشکسوتان هنر انقلابی گفت: هنرمندان بیش از هر چیز دیگر نیازمند تکریم و قدرشناسی هستند.




مطالب مرتبط

پیام تسلیت روابط عمومی استانداری خوزستان در پی درگذشت منوچهر بهارلویی

پیام تسلیت روابط عمومی استانداری خوزستان در پی درگذشت منوچهر بهارلویی

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان، در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت منوچهر بهارلویی، او را هنرمندی دانست که در همه عمر، تجربیات خود را به نسل جوان علاقه‌مند به هنر آموزش انتقال داد.

|

با آیینه‌ای در برابرش منوچهر بهارلویی ...

با آیینه‌ای در برابرش منوچهر بهارلویی ...

سیدصادق فاضلی: چمچیر نه منوچهر، شمشیر. چون شمشیرم شکست نه چون چمچیرم چکست ...! اینقدر نخند سر تمرین ... آیینه‌ای مقابلم گذاشتم و به جای خودم تو رو تو آینه می‌بینم، چقدر تیک داره گردنت، ...

|

نظرات کاربران