در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر ترنج

اجرای نمایش خیابانی «شادپیمایی حاجی فیروز و عمونوروز» در شوشتر

با هدف ایجاد نشاط در سطح معابر شهری و زنده نگه داشتن خاطرات گذشته و یادآوری سنت ها و آیین های نوروزی نمایش خیابانی شادپیمایی «حاجی فیروز و عمو نوروز» در شوشتر اجرا می شود.

به گزارش تئاتر خوزستان نمایش خیایانی « شادپیمایی حاجی فیروز و عمو نوروز» به نویسندگی و کارگردانی مهدی محجوب کاری از گروه تئاتر ترنج از 24 اسفند 1400 تا 2 فروردین ماه 1401 ساعت 19 در سطح شهرستان شوشتر اجرا می شود.

در این نمایش کامیار بیداربخت (عمونوروز)، ابوالفضل اسدی(حاجی فیروز) و نگارگودرزی(ننه سرما) به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کنند.

سایر عوامل نمایش خیابانی «شادپیمایی حاجی فیروز و عمو نوروز» عبارتند از: کامیار بیداربخت (دستیارکارگردان)، مریم اکبری (طراح لباس) و شیوا فولادی (گریمور).

نمایش خیابانی «شادپیمایی حاجی فیروز و عمو نوروز» توسط گروه تئاتر ترنج، دفتر انجمن هنرهای نمایشی و  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر تولید و در خیابان ها و معابر شهرستان شوشتر اجرا می شود.




مطالب مرتبط

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان لازمه اثرگذاری جریان‌های فرهنگی را پیوست رسانه‌ای آن جریان عنوان کرد و گفت: این موضوع موجب می‌شود علاوه بر اینکه آن جریان به مردم شناسانده و معرفی شود از تاثیرگذاری بیشتری نیز برخوردار باشد.

|

نظرات کاربران