در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر آزادگان

اجرای نمایش «سهراب» در تالار آفتاب اهواز

نمایش «سهراب» کاری از گروه تئاتر آزادگان در سالن اصلی تالار آفتاب اهواز به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر خوزستان نمایش «سهراب» به نویسندگی امید فتاح پور و طراحی و کارگردانی مهدی صفی آبادی کاری از گروه تئاتر آزادگان به سرپرستی حسین محمدی از 21 تا 29 اسفندماه 1400 ساعت 17:30 در سالن اصلی تالار آفتاب اهواز به روی صحنه رفت.

در این نمایش حسن موگویی،حمیدرضا اسعدی،هومن فرج زاده،زینب پیرمرادی،محمد صادقیان زاده،هلیا پیرمرادی،فاطمه گنجعلی،مجتبی عندلیب،امیریوسف حسینی،فاطمه دانش،عاطفه آسترکی چالسباری،مهادا سید نور،سیده غزل موسوی،روژان علیجانی،امیررضا میرعلایی،اهورا میرعلایی،مرسانا دانش،سیده عسل موسوی،سیدابوالفضل موسوی،سیده سپیده لویمی،سیده سحر موسوی،هستی پیراسته،روناک جاسمی،نازنین کریمی،سیده مریم سید نور و مهدی صفی آبادی به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کنند.

سایر عوامل نمایش «سهراب» عبارتند از:حسین محمدی(سرپرست گروه)،سعید بهروزی و اتابک انوری(مشاورین متن)،سیاوش طیب طاهر و الهام صفی آبادی(مشاورین طراحی)،امیرحسین عبده پور و محدثه باقری(دستیاران کارگردان)،زهرا جعفری(مدیر صحنه)،محمد موسوی(منشی صحنه)،مهدی صفی آبادی(طراح صحنه و لباس)،مهدی زبیدی و فرنوش غلامیان و آرزو باقریان(مدیر روابط عمومی و دستیاران)،ایمان نخلستان و محمد نخلستانی و دانوش فرزادفر(طراح نور و نورپرداز و افکتور)،حسن موگویی(ساخت موسیقی)،حسن موگویی(نوازنده نی)،امیر افشاری(نوازنده سه تار و تار)،متین موگویی(تمبک)،علیرضا موگویی(نوازنده گیتار)،زینب کلیج(طراح پوستر،آفیش و پوستر)،هلیا پیرمرادی(طراح گریم و گریمور)،میلاد محمدی و عاطفه کاووسی و نازنین کریمی(عکس و فیلم و تیزر)،محمود قربانی و مصطفی کردانی و بنیامین دغلاوی و مجتبی چهرازی و محمد صادقیان زاده و امیر حسین عبده پور و محمد محمدی(تدارکات و ساخت دکور)..

نمایش «سهراب» توسط گروه تئاتر آزادگان،انجمن هنرهای نمایشی اهواز و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تولید و به روی صحنه رفته است.




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «آرش؛ روایتی دیگر» به کارگردانی سیدصادق فاضلی

پیوند میان اسطوره و نمایش و زندگی
نگاهی به نمایش «آرش؛ روایتی دیگر» به کارگردانی سیدصادق فاضلی

پیوند میان اسطوره و نمایش و زندگی

آرزو کهوازی* نمایشنامه آرش نوشته بهرام بیضایی با تمام متون و روایت هایی که تا کنون پیرامون اسطوره آرش کمانگیر نوشته و یا سروده شده، متفارت است. تفاوت به معنی واقعی واژه متفاوت!ما در این متن با موقعیت ...

|

نظرات کاربران