در حال بارگذاری ...
با اعلام دبیرخانه جشنواره

نمایش «باد سرخ وزیدن گرفت» از رامهرمز در جشنواره پسامهر فارس

نمایش «باد سرخ وزیدن گرفت» از رامهرمز به بیست و یکمین جشنواره ی سراسری تئاتر پسامهر راه یافت.

به گزارش تئاتر خوزستان، نمایش «باد سرخ وزیدن گرفت» کاری از گروه نمایشی آرماندیس رامهرمز به بیست و یکمین جشنواره سراسری تئاتر پسامهر راه پیدا کرده و به زودی در این جشنواره به رقابت خواهد پرداخت.

هیات داوران انتخاب جشنواره متشکل از سعیدرضاخوش شانس، افشین زارعی و سیدمهدی فرجامی پس از بازبینی ۷۵ فیلم تئاتر صحنه ایی ۱۱ اثر را به بخش مسابقه  بیست و یکمین جشنواره سراسری تئاتر پسامهر معرفی کردند.

نمایش «باد سرخ وزیدن گرفت» به کارگردانی نرگس نوری ممبینی و نویسندگی مهدی آشوغ به عنوان تنها نماینده استان خوزستان و شهرستان رامهرمز در بخش رقابتی این جشنواره حضور خواهد داشت.

این اثر با نگاهی متفاوت و از زاویه ای غیرمعمول به آدم ها و اتفاقات زندگی شان در روزهای جنگ ایران و عراق می پردازد و دریافتی متفاوت به مخاطبی ارائه می کند که همواره در نمایشه ای دفاع مقدسی صرفا آدم هایی را تجربه کرده است که مستقیما با جنگ و دفاع درگیر بوده اند.

 نمایش «باد سرخ وزیدن گرفت» پیش از این در سی و سومین جشنواره ی تئاتر استان خوزستان شرکت کرد و موفق به کسب رتبه برتر موسیقی نمایش، رتبه سوم بازیگری زن، رتبه سوم نویسندگی و رتبه برتر بازیگری خردسال استان خوزستان گردید.

بیست و یکمین جشنواره ملی تئاتر پسامهر به دبیری علی نیکومنش از 16 تا 19 اسفندماه 1400 به صورت حضوری در شهرستان فسا برگزار می گردد.




مطالب مرتبط

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، در پیامی به مناسبت برگزاری اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» در شهرستان باغملک، ابراز امیدواری کرد این رویداد در سال آینده، به صورت گسترده‌تر برگزار شود.

|

نظرات کاربران