در حال بارگذاری ...
معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

کسب موفقیت هنرمندان تئاتر اهواز در جشنواره تئاتر فجر باعث امید و انگیزه و نشاط است

ناصر چنانی معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان موفقیت هنرمندان تئاتر اهواز در کسب پنج جایزه ویژه از چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر را در پی یک سالِ سخت و طاقت فرسا در همه عرصه ها به ویژه عرصه فرهنگ و هنر باعث امید و انگیزه و نشاط دانست.

به گزارش تئاتر خوزستان ناصر چنانی معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت موفقیت چشمگیر هنرمندان تئاتر خوزستان در چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر پیام تبریکی منتشر کرد و آرزوی کسب موفقیت های ادامه دار برای فرهنگ و هنر و تئاتر استان خوزستان کرد.

در متن این پیام تبریک آمده است:

نمایش «مرثیه ای بر قتل ژولیوس سزار و چند مرغ از سیمرغ» به کارگردانی مجتبی رستمی فر از اهواز، با افتخار توانست پنج جایزه ویژه هیئت داوران چهلمین جشنواره تئاتر فجر در بخش مسابقه بزرگ تئاتر صحنه ای را با شایستگی به خود اختصاص دهد.

 این موفقیت بزرگ را به مجتبی رستمی فر، ایمان نخلستانی و سارا حسین پور و گروه بازیگران و عوامل این نمایش و همچنین انجمن هنرهای نمایشی استان و خانواده ی بزرگ و شریف تئاتر استان خوزستان و همه هنرمندان خوزستان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

بی شک این موفقیت ارزنده در پی یک سالِ سخت و طاقت فرسا در همه عرصه ها به ویژه عرصه فرهنگ و هنر باعث امید و انگیزه و نشاط است، همچنین نشان از توان بالا و روحیه خستگی ناپذیر هنرمندان دارد که در این شرایط سخت کرونایی کاری کردند کارستان.

 برای گروه تئاتر آماتور و همه هنرمندان استان خوزستان آرزوی توفیق و سلامتی دارم و امیدوارم در کنار هم بتوانیم موفقیت های ادامه داری را برای فرهنگ و هنر خوزستان رقم بزنیم.

ناصر چنانی

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

 

به گزارش تئاتر خوزستان، آیین اختتامیه چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری حسین مسافرآستانه شامگاه سه‌شنبه ۲۶ بهمن‌ ماه 1400 مصادف با سالروز ولادت حضرت علی(ع) در تالار وحدت تهران برگزار شد که نمایش «مرثیه ای بر قتل ژولیوس سزار و چند مرغ از سیمرغ» کار گروه تئاتر آماتور اهواز موفق به کسب پنج جایزه ویژه از این جشنواره شد.




مطالب مرتبط

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

در آیین پایانی جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، با معرفی دو نمایش «اول‌شخص مفرد» و «سایلنت، هملت، سایلنت» از خوزستان به چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر، هنرمندان این استان، 16 جایزه اصلی و لوح تقدیر را هم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، دریافت کردند.

|

نظرات کاربران