در حال بارگذاری ...
معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

مردم از بهروز صانعی فقط ادب و وقار و احترام دیدند

ناصر چنانی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت درگذشت بهروز صانعی بازیگر تئاتر استان خوزستان پیام تسلیتی منتشر کرد.

به گزارش تئاتر خوزستان ناصر چنانی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت درگذشت بهروز صانعی بازیگر پیشکسوت و متعهد تئاتر استان خوستان و شهرستان امیدیه پیام تسلیتی را منشتر کرد.

در متن پیام تسلیت معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان آمده است:

خبر درگذشت هنرمند فعال و با اخلاق تئاتر خوزستان زنده یاد بهروز صانعی موجب تاثر و تاسف عمیق شد.

این هنرمند فرهیخته و مردمی، قریب به چهار دهه از عمر پرثمر خویش را وقف ایفای نقش‌های گوناگون و متنوع در عرصه تئاتر خوزستان نمود و با خلق خاطراتی به یادماندنی در ذهن همه مردمان هنردوست شهرستان های امیدیه و آغاجاری و استان خوزستان ماندگار شد.

مردمی که با خنده‌های او شاد شدند و با اشک‌های او گریستند از بهروز صانعی جز ادب، وقار و احترام ندیدند و هنرمندانی که در این عرصه همنفسی با او را تجربه کردند، همواره به نیکی و بزرگی از آن مرحوم یاد می‌کنند. بی تردید فقدان این هنرمند مردمی ضایعه‌ای برای هنر تئاتر استان خوزستان و شهرستان های امیدیه و آغاجاری خواهد بود.

اینجانب فقدان این هنرمند مردمی را به عموم هموطنان، اصحاب فرهنگ و هنر و اهالی تئاتر استان خوزستان به‌ویژه خانواده آن مرحوم و هنرمندان تئاتر امیدیه و آغاجاری صمیمانه تسلیت گفته و از درگاه ایزد متعال رحمت واسعه و علو درجات برای آن عزیز از دست رفته آرزومندم.

ناصر چنانی

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

 

بهروز صانعی بازیگر پیشکسوت و با اخلاق تئاتر استان خوزستان روز شنبه 23 بهمن ماه 1400 در شهرستان امیدیه درگذشت.




نظرات کاربران