در حال بارگذاری ...
در چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به روی صحنه می رود

اجرای نمایش «مصریه» از اندیمشک در یزد

نمایش «مصریه» به کارگردانی مهدی آشوغ از استان خوزستان در چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در شهرستان یزد به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر خوزستان نمایش «مصریه» به نویسندگی لادن قناد و طراحی و کارگردانی مهدی آشوغ کاری از گروه نمایشی اری ترین از شهرستان اندیمشک منتخب حضور در بخش ویژه صحنه ای چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر روز یکشنبه 17 بهمن ماه 1400 طی دو سانس 18:30 و 21 در پلاتو تالار هنر یزد به روی صحنه می رود.

در این نمایش محسن خدادادی، علی جعفری کیا، رضا خدادادی، میثم نجفوند، مازیار عبدی، علی مهدی نیا، فروغ علیدادی و نازنین اسعدی به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

نمایش داستان زنی بنام مصریه از ابتدای جنگ تا پس از جنگ را روایت می کند.

سایر عوامل نمایش «مصریه» عبارتند از: آرش خوشنام (آهنگساز)، وحید عشیری (نوازنده)، زهرا مرادی پور (طراح صحنه)، مهنوش بلیان (طراح لباس)، مازیار آشوغ (طراح نور)، شکوفه جودکی (طراح گریم)، رضا خدادادی (طراح تبلیغات)، محسن خدادادی (دستیار کارگردان).

نمایش «مصریه» در چهلمین جشنواره بین اللملی تئاتر فجر چهار اجرا خواهد داشت که دو اجرای ان در شهرستان یزد و دو اجرای آن در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر تهران خواهد بود.

چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از ۱۴ تا ۲۶ بهمن به دبیری حسین مسافرآستانه در حال برگزاری است و اخبار آن در سایت fitf.ir در دسترس است.




مطالب مرتبط

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

در آیین پایانی جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، با معرفی دو نمایش «اول‌شخص مفرد» و «سایلنت، هملت، سایلنت» از خوزستان به چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر، هنرمندان این استان، 16 جایزه اصلی و لوح تقدیر را هم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، دریافت کردند.

|

با انتشار جدول اجراها؛

اجرای شش نمایش از خوزستان در جشنواره منطقه ای پارس (شیراز)
با انتشار جدول اجراها؛

اجرای شش نمایش از خوزستان در جشنواره منطقه ای پارس (شیراز)

بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر مناطق کشور منطقه‌ای پارس از پنجم تا هشتم دی در شهر شیراز استان فارس برگزار خواهد شد و شش نمایش صحنه ای و خیابانی از استان خوزستان در این جشنواره حضور دارند.

|

نظرات کاربران