در حال بارگذاری ...
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان:

حضور سه نمایش از خوزستان در چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر

پیام تبریک انجمن هنرهای نمایشی خوزستان در پی راهیابی سه نمایش از استان خوزستان به چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر منتشر شد.

به گزارش تئاتر خوزستان محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان در پی راهیابی سه گروه نمایشی از استان خوزستان به سه بخش تئاتر صحنه ای چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر پیام تبریکی را منتشر کرد.

در متن این پیام آمده است:

هنر ابزاری است در سیر تکامل جهت رسیدن به تعالی و کمال. و نمایش هنریست بی بدیل و فاخر که هر اندیشمندی را به تفکر و البت بر سر ذوق می آورد و سرآمد همه  هنرهاست و هر آنکه اهل خِرَد است و می اندیشد بی گمان به اعجاز و جادوی هنر متعالی نمایش ایمان دارد و مایه مباهات خانواده معزز تئاتر خوزستان است که در دیاری روزگار می گذراند که هنرمندان آن  پیاپی و مستمر افتخار می آفرینند.

لذا با افتخار به نمایندگی از هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان به خانواده فرهیخته تئاتر خوزستان بابت راهیابی نمایش «مرثیه ای در قتل ژولیوس سزار و چند مرغ از سیمرغ» به کارگردانی مجتبی رستمی فر در بخش رقابتی جشنواره بین المللی تئاتر فجر و همچنین به مهدی آشوغ به پاس پذیرفته شدن نمایش «مصریه» در بخش ویژه صحنه ای چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و نمایش عربی «عند ما تنتهی تسقط» به کارگردانی عبدالهادی الجرف و سجاد عبدالحسین در بخش بین الملل چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فحر تبریک ویژه می گویم.

تبریک موفقیتی که به حق تئاتر استان زرخیز خوزستان پس از استمرار موفقیت هایش در سال‌های اخیر چه از حیث بیشترین آمار گروه‌های ثبتی نمایشی و چه از حیث بیشترین دفاتر فعال شهرستانی و چه از حیث بیشترین تعداد برگزاری رویداد‌ها و جشنواره‌های تئاتری در بین کل انجمن‌های هنر‌های نمایشی استان‌های کشور چشم به راهش بود.

باشد که این موفقیت فرخنده که در پی حمایت‌های مستمر مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و معاونت محترم هنری ایشان از هنر متعالی نمایش محقق شد و باعث مباهات و سربلندی تمام خانواده معزز تئاتر استان زرخیز خوزستان گردید موجبات تحقق هر چه بیشتر شعار سال تئاتر خوزستان مبنی بر تولید فاخر نمایشی و جذب مخاطب فرهیخته تئاتری که آمال و هدف غایی ما در انجمن هنر‌های نمایشی خوزستان است گردد انشاالله.

محمد یاقوت پور

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان

 

چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از 14 تا 26 بهمن ماه 1400 به دبیری حسین مسافرآستانه در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران