در حال بارگذاری ...
توسط انجمن هنرهای نمایشی

اولین نشست کانون تئاتر طنز باغملک برگزار شد

اولین نشست کانون تئاتر طنز باغملک توسط انجمن هنرهای نمایشی شهرستان باغملک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، اولین نشست کانون تئاتر طنز انجمن هنرهای نمایشی شهرستان باغملک با حضور احسان نیکبخت رئیس انجمن هنرهای نمایشی و تعدادی از هنرمندان تئاتر طنز شهرستان روز یکشنبه 3 بهمن ماه 1400 در محل دفتر انجمن هنرهای نمایشی در تالار فردوسی باغملک برگزار شد.

در ابتدای این نشست احسان نیکبخت رئیس انجمن نمایش هنرهای نمایشی ضمن تشکر از حضور تمام عزیزان از هنرمندان خواست اهداف بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدتی را طراحی کرده و این اهداف را با انجمن هنرهای نمایشی دنبال کنند.

وی در این باره افزود: با جدیت به دنبال استعدادیابی در بین همشهریان باشید و با ارائه آثار زیبا در کوتاه مدت، نقش تاثیر گذاری را بر مردم داشته باشید.

 در ادامه این نشست هنرمندان به ارایه نظرات خود پرداختند و به این نکته اشاره شد که شهر باغ‌ملک این روزها درگیر معضلات اجتماعی از قبیل خودکشی، اعتیاد، طلاق و فقر شده است، پرداختن به هنر نمایش و بویژه نمایش طنز به شدت حس می شود و لذا نیاز به یک همت عمومی است تا با شاد کردن جامعه این معضلات را کم کرده و فضای غم و افسردگی را از چهره مردم بزداییم.

در بخش دیگری از این نشست عادل علیزاده از پیشکسوتان عرصه تئاتر طنز باغملک این قول را داد که در آینده ای نزدیک شاهد اجراهای طنز و جُنگ شادی و همچنین نمایش های کلاسیک در حیطه طنز باشیم.

محمود خلیلی یکی دیگر از هنرمندان طنز پیشنهاد برگزاری مسابقه استندآپ کمدی را داد که همه حاضرین با این پیشنهاد موافقت کردند.

محمد زنگنه دیگر عضو انجمن هنرهای نمایشی به عدم حمایت مسئولین از فعالیت های نمایشی انتقاد کرد و از مسئولین درخواست کرد توجه بیشتری به موضوع نمایش و بویژه نمایش طنز داشته باشند.

ماهتاب علیزاده نیز به موضوع شناسایی و ثبت آثار طنز در سطح شهرستان اشاره کرد و از هنرمندان خواست تا با ارایه کارهای بیشتر رزومه قابل دفاعی برای خود ثبت کنند.

در پایان این نشست مقرر شد طی دو روز آینده اعضا ایده های خود را به انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ارائه دهند تا به صورت عملی ایده ها به اجرا برسند.




مطالب مرتبط

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، در پیامی به مناسبت برگزاری اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» در شهرستان باغملک، ابراز امیدواری کرد این رویداد در سال آینده، به صورت گسترده‌تر برگزار شود.

|

نظرات کاربران