در حال بارگذاری ...
از سوی دبیر جشنواره معرفی شدند:

هیئت داوران نمایشنامه نویسی چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان دزفول

دبیر چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول هیئت داوران بخش نمایشنامه نویسی این دوره از جشنواره را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، علیرضا چرخابی دبیر چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول هیئت داوران بخش نمایشنامه نویسی این دوره از جشنواره متشکل از شهرام کرمی، وحید لک و سیاوش طیب طاهر را منصوب کرد.

بنا به این گزارش شهرام کرمی، وحید لک و سیاوش طیب‌طاهر به عنوان هیئت داوران بخش نمایشنامه نویسی چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول کار داوری نمایشنامه‌های رسیده به دبیرخانه این دوره از جشنواره را بر عهده دارند.

شهرام کرمی کارشناس ارشد کارگردانی،کارشناس ادبیات نمایشی،نمایشنامه نویس، کارگردان و مدرس تئاتر از تهران،وحید لک کارشناس نمایش،نمایشنامه نویس،کارگردان،بازیگر و مدرس تئاتر از تهران و سیاوش طیب طاهر دکتری پژوهش هنرهای نمایشی، نمایشنامه نویس،کارگردان و مدرس تئاتر از اهواز هیئت داوران بخش نمایشنامه نویسی چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول هستند.

چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول به دبیری علیرضا چرخابی در دو بخش اصلی «نمایشنامه نویسی» و «مقاله و پژوهش» با شعار «کودک،دوستی،بازی و نشاط» بهمن ماه ۱۴۰۰ در شهرستان دزفول برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

طی احکامی از سوی دبیر جشنواره انجام شد

هیئت انتخاب آثار پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول منصوب شدند
طی احکامی از سوی دبیر جشنواره انجام شد

هیئت انتخاب آثار پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول منصوب شدند

مهدی درویش، سیدعزیز آرین و سعید گل گل به عنوان هیئت انتخاب آثار بخش صحنه‌ای و خیابانی پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول معرفی شدند.

|

نظرات کاربران