در حال بارگذاری ...
در راستای تبادل اجرایی گروه های نمایشی

اجرای نمایش «تو را از من گرفتی» در بهبهان

نمایش «تو را از من گرفتی» کاری از گروه نمایشی سکوت شهرستان بهمئیدر راستای تبادل اجرایی گروه های نمایشی در تماشاخانه سیب بهبهان به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر خوزستان، نمایش «تو را از من گرفتی» به نویسندگی اکبر صادقی و کارگردانی بهنام خانبازی کاری از گروه نمایشی سکوت شهرستان بهمئی در راستای تبادل اجرایی گروه های نمایشی از 26 الی 30 دی ماه 1400 ساعت 20 در تماشاخانه سیب بهبهان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به روی صحنه رفت.

در این نمایش بهنام خانبازی، معصومه جهانپور و احمد افشانی به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

نمایش «تو را از من گرفتی» به عنوان نمایش برگزیده سی و سومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد و در راستانی تبادل اجرایی گروه های نمایشی در شهرستان بهبهان به روی صحنه می رود.

سایر عوامل نمایش «تو را از من گرفتی» عبارتند از: کیان کیوان (موسیقی)، حمید بقایی (مدیر صحنه)، بهنام خانبازی (طراح صحنه)، بنفشه برهمن و پارسا بیژن مودب (منشی صحنه)، زهرا صداقتی (طراح لباس)، حسن کریم نژاد و احمد افشانی (دستیار کارگردان)، امید خوب (عکاس) و شیما شاکری (طراح پوستر).

علاقمندان جهت تهیه بلیت اینترنتی نمایش می توانند به سایت چهارسو به آدرس https://www.t4soo.com/ و گیشه تماشاخانه سیب مراجعه نمایند.

نمایش «تو را از من گرفتی» توسط گروه تئاتر سکوت، انجمن هنرهای نمایشی استان کهگیلویه و بویراحمد، تماشاخانه سیب، سایت چهارسو، انجمن هنرهای نمایشی بهبهان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهبهان به روی صحنه رفته است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران