در حال بارگذاری ...
توسط انجمن هنرهای نمایشی

هشتمین جلسه نقد و بررسی فیلم تئاتر در باغ ملک برگزار شد

هشتمین جلسه نقد و بررسی فیلم تئاتر توسط انجمن هنرهای نمایشی باغملک در تالار فردوسی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش تئاتر خوزستان هشتمین جلسه نقد و بررسی فیلم تئاتر توسط انجمن هنرهای نمایشی در تالار فردوسی برگزار شد که در این نشست فیلم تئاتر «ولپن» به نویسندگی بن جانسون و کارگردانی مهدی کوشکی برای حاضرین پخش شد.

در این جلسه هنرمندان و علاقه مندان تئاتر، پس از تماشای این اثر به نقد و بررسی آن پرداختند

این جلسه که هشتمین نشست از سلسله نشست‌های نقد و بررسی آثار نمایشی  بود، روز جمعه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۰ در محل تالار فردوسی شهر باغ ملک برگزار گردید و با استقبال خوبی از سوی هنرمندان تئاتر و علاقه مندان مواجه گردید.

احسان نیکبخت رئیس انجمن نمایش شهرستان باغملک ضمن انتقاد از کمبود امکانات اولیه در زمینه برگزاری این جور نشست‌ها، از همه مخاطبانی که در این جلسات شرکت می کنند تشکر کرد و این نشست‌ها ها را مثبت ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد نتیجه این گونه برنامه ها و برنامه های که در این دوره انجمن هنرهای نمایشی در حال برگزاری است در سال های آینده مشخص خواهد شد و نشان خواهد داد که چه تاثیری بر هنرمندان و نگاه مخاطبان به تئاتر می گذارد.

وی ضمن تشکر از مصطفی براتی کارشناس ادبیات نمایشی و کارشناسی ارشد بازیگری که این جلسات را مدیریت می کند از سایر هنرمندان دعوت کرد در هر زمینه ای که تخصص دارند حضور پیدا کنند و از حیطه تخصص خود جلسات را پربار تر کنند.

در ادامه مصطفی براتی ضمن نقد و بررسی نمایش به موضوعات مختلفی از جمله  تئاتر بی چیز،کارگردانی و انتخاب متن توسط کارگردان و موضوع مهمی به نام دراماتورژی و نقش کارگردان در این زمینه اشاره کرد و هنرمندان را با  برخی اصطلاحات و مکاتب تئاتری روز آشنا کرد و از هنرمندان درخواست کرد در انتخاب متون نمایشی در باغ ملک توجه ویژه ای داشته باشند.

این جلسات هر دو هفته یکبار توسط انجمن هنرهای نمایشی روزهای جمعه برگزار می گردد و شرکت در این جلسات برای عموم آزاد و رایگان است.




مطالب مرتبط

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، در پیامی به مناسبت برگزاری اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» در شهرستان باغملک، ابراز امیدواری کرد این رویداد در سال آینده، به صورت گسترده‌تر برگزار شود.

|

نظرات کاربران