در حال بارگذاری ...
دبیر جشنواره خبر داد

بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک در ایستگاه پایانی

دبیر بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک از پایان اجراهای این دوره از جشنواره و برگزاری آئین اختتامیه خبر داد.

به گزارش تئاتر خوزستان علی بازگیر دبیر بیست و هفتیمن جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک با اعلام این خبر گفت: اجرای هشت نمایش حاضر در بیست و هفتیمن جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ طی سه روز به اتمام رسید و آئین اختامیه جشنواره امروز سه شنبه 23 آذرماه 1400 در سالن اصلی تالار خورشید برگزار خواهد شد.

دبیر جشنواره افزود: اجراهای این دوره از جشنواره با نظم بسیار خوبی در در مجموعه پلاتوها و سالن اصلی تالار خورشید انجام شد و هیئت محترم داوران متشکل از علی اوسیوند، فرهاد قائمیان و نادر برهانی مرند کار داوری آثار را با دقت و حساسیت انجام دادند.

علی بازگیر در پایان اظهار کرد: آیین اختتامیه بیست و هفتیمن جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک با حضور مسئولین استان خوزستان و شهرستان اندیمشک، هیئت محترم داوران، هنرمندان تئاتر خوزستان و هنرمندان گروه های شرکت کننده در جشنواره روز سه شنبه 23 آذرماه 1400 ساعت 15 در سالن اصلی تالار خورشید برگزار و برگزیدگان این دوره از جشنواره معرفی خواهند شد.

 

بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ به دبیری علی بازگیر از 20 تا 23 آذرماه 1400 در شهرستان اندیمشک استان خوزستان در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

نظرات کاربران