در حال بارگذاری ...
علی اوسیوند مطرح کرد:

باید خیلی قوی‌تر و غنی‌تر با جشنواره‌ تئاتر لاله‌های سرخ برخورد شود

داور جشنواره تئاتر لاله‌های بر لزوم سرمایه‌گذاری بیشتر در بخش فرهنگی تئاتر تاکید کرد و گفت: این اقدام، نتایج و خروجی بیشتری به همراه دارد و می‌توانیم سطح و فرهنگ جامعه خود را به جهان معرفی کنیم.

به گزارش تئاتر خوزستان، علی اوسیوند با اعلام خبر فوق گفت: نمایش‌هایی که در جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک حضور دارند، مربوط به بمباران هوایی این شهر در چهارم آذر سال ۱۳۶۵ هستند و برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها در دنیا مرسوم است و باید با این موضوع محترمانه برخورد کنیم و قدردان شهدای کشورمان باشیم.

 داور بیست و هفتمین دوره جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک افزود: به نمایش گذاشتن حماسه‌ها و رشادت‌های مردم کشورمان در جنگ تحمیلی، کوچکترین وظیفه ما در زمینه فرهنگی و تئاتر، در برابر کار عظیم آنها است.

 وی اذعان کرد: باید خیلی قوی‌تر و غنی‌تر با جشنواره‌ تئاتر لاله‌های سرخ برخورد شود چرا که به عنوان یک کار فرهنگی ریشه‌ای محسوب می‌شود و ضرورت دارد برای آن ارزش قائل شویم تا آیندگان بدانند آرامش و امنیت کشور، با رشادت‌های شهدای والامقام به دست آمده است.

 اوسیوند با اشاره به اینکه شهدا از بالاترین و بهترین هدیه خداوند که جان خودشان بود گذشتند تا ما آرامش داشته باشیم تصریح کرد: این موضوع ظرفیت بسیار بیشتری برای انجام این کارهای فرهنگی دارد.

 وی بر لزوم سرمایه‌گذاری بیشتر در بخش فرهنگی تئاتر تاکید کرد و یاد آور شد: این اقدام، نتایج و خروجی بیشتری هم به همراه دارد و می‌توانیم سطح و فرهنگ جامعه خود را به جهان معرفی کنیم.

 

بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ به دبیری علی بازگیر از 20 تا 23 آذرماه 1400 در شهرستان اندیمشک استان خوزستان در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

در آیین پایانی جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، با معرفی دو نمایش «اول‌شخص مفرد» و «سایلنت، هملت، سایلنت» از خوزستان به چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر، هنرمندان این استان، 16 جایزه اصلی و لوح تقدیر را هم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، دریافت کردند.

|

نظرات کاربران