در حال بارگذاری ...
در شب پایانی اجرای نمایش و با حضور مسئولین شهرستان باوی

از هنرمندان نمایش «مظلوم امکورن» تقدیر شد

هم زمان با شب پایانی اجرای عمومی نمایش «مظلوم امکورن» و با حضور مسئولین و مدیران شهرستان باوی از هنرمندان این نمایش تقدیر به عمل آمد.

به گزارش تئاتر خوزستان نمایش کمدی «مظلوم امکورن» به زبان عربی با نویسندگی و کارگردانی محمد نگراوی کاری از گروه تئاتر موعود از ۱۱ لغایت ۱۵ آذر ماه 1400 ساعت 20 در سالن ارشاد شهر ملاثانی به روی صحنه رفت که با استقبال شهروندان شهرستان باوی مواجه شد.

در این نمایش محمد نگراوی، قاسم بدوی، علی خنافره، مائده عچرش، جلال عظیمی و محمد مهدی نگراوی به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

این نمایش به زبان عربی با هدف پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، آگاهی سازی شهروندان به رعایت مسائل بهداشتی و همچنین نقش ماندگار پرستاران در بحران کرونا به روی صحنه رفت که در شب پایانی اجرای عمومی، از بازیگران این نمایش و محمدمهدی دلف لویمی تهیه کننده این نمایش تقدیر شد.

در مراسم اختتامیه اجراهای عمومی نمایش «مظلوم امکورن» که اعضای شورای اسلامی شهر باوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان باوی، ناصر ریاحی کارگردان تئاتر، مصطفی بوعذار دبیر چهارمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی و علی بنی طرفی زاده حضور داشتند در پایان لوح تقدیر چهارمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی به محمد نگراوی مدیر هماهنگی و ناظر اجرای سوگواره توسط مصطفی بوعذار دبیر سوگواره اهدا شد.

این مراسم که در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملاثانی برگزار شد، از هنرمندان گروه نمایش «مظلوم امکورن» با اهدای لوح تقدیر و هدایای از عوامل و بازیگران این نمایش تقدیر به عمل آمد.

همچنین در اقدامی شایسته توسط گروه نمایشی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باوی با اهدای لوح تقدیر از معصومه عموری بازیگر تئاتر خوزستان در پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر ارسباران تقدیر به عمل آمد.

 در بخش پایانی این مراسم منصور سلامات رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باوی با تاکید به رونق فعالیت های نمایشی در شهرستان از عموم شهروندان خواست که در انجمن هنرهای نمایشی و هنرهای تجسمی و انجمن شعر مشارکت فعال داشته باشند.

گروه تئاتر موعود قبل از همه گیری بحران کرونا، نمایش های کمدی به زبان عربی را در سطح شهرستان باوی اجرا کرده بود که با استقبال کم نظیری از سوی شهروندان مواجه شده بود.

نمایش کمدی مظلوم «امکورن» توسط گروه تئاتر موعود، انجمن هنرهای نمایشی باوی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باوی با حمایت شرکت خدمات پرستاری استان خوزستان به روی صحنه رفت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران