در حال بارگذاری ...
از سوی دبیرخانه جشنواره انجام شد

انتشار جدول اجرایی بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک

دبیرخانه بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک، جدول اجرایی نمایش های این دوره از جشنواره را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، دبیرخانه بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک جدول اجرایی نمایش های این دوره از جشنواره برای برگزاری از 20 تا 23 آذرماه 1400 در شهرستان اندیمشک را منتشر کرد.

روز شنبه 20 آذرماه 1400 و در اولین روز جشنواره نمایش «کوارتت پر» به نویسندگی سیدصادق فاضلی و کارگردانی افشین سلطانی از شهرستان کرمانشاه طی دو سانس 16 و 18 در پلاتو استاد مهر آذین به روی صحنه می رود و نمایش «آذر اندهبار» به نویسندگی علی میرزاعمادی و کارگردانی میثم ملازینل از شهرستان قزوین طی دو سانس 16 و 18 در پلاتو خانه هنر اجرا می شود و نمایش «استرالیا» به نویسندگی پیام لاریان و کارگردانی سیدمحمدهادی هاشم زاده از استان فارس شهرستان شیراز طی دو سانس 18 و 20 در سالن اصلی تالار خورشید به روی صحنه می رود.

روز یکشنبه 21 آذرماه 1400 و در دومین روز جشنواره نمایش «باتلاق» به نویسندگی و کارگردانی بهروز وفایی از استان خوزستان شهرستان اندیمشک طی دو سانس 16 و 18 در پلاتو استاد مهر آذین اجرا می شود و نمایش «سوپ موش» به نویسندگی افق ایرجی و کارگردانی پوریا رضایی از استان مرکزی شهرستان اراک طی دو سانس 16 و 18 در پلاتو خانه هنر به روی صحنه خواهد رفت و نمایش «فوبیا» به نویسندگی محمدرضا خردمند و محمد زارعی و کارگردانی محمدرضا خردمند و حسین مشکی زاده از استان خوزستان شهرستان دزفول طی دو سانس 18 و 20 در سالن اصلی تالار خورشید اجرا خواهد شد.

روز دوشنبه 22 آذرماه 1400 و در روز پایانی جشنواره نمایش «بیست و یک دقیقه بامداد» به نویسندگی و کارگردانی پژمان شاهوردی از استان لرستان شهرستان بروجرد طی دو سانس 16 و 18 در پلاتو استاد مهر آذین به روی صحنه خواهد رفت و نمایش «بدخیم» به نویسندگی و کارگردانی مهدی آشوغ از استان خوزستان شهرستان اندیمشک طی دو سانس 16 و 18 در پلاتو خانه هنر اجرا خواهد شد.

آئین اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ روز سه شنبه 23 آذرماه 1400 در سالن اصلی تالار خورشید برگزار می گردد.

جدول اجرایی بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک در بخش ضمائم خبر قابل دریافت است.

 

بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک به دبیری علی بازگیر از 20 تا 23 آذرماه 1400 در شهرستان اندیمشک استان خوزستان برگزار می گردد.




مطالب مرتبط

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

در آیین پایانی جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، با معرفی دو نمایش «اول‌شخص مفرد» و «سایلنت، هملت، سایلنت» از خوزستان به چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر، هنرمندان این استان، 16 جایزه اصلی و لوح تقدیر را هم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، دریافت کردند.

|

نظرات کاربران